Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

utorak, 24. travnja 2012.

Lasagne na malo drugačiji način

Nije mi dalo mijesiti tijesto za lasagane, a obično kada imam vremena uvijek ih umijesim. Imao sam višak tijesta koje sam skuhao i napravio kao zamjenu za originalnu tjesteninu koja se stavlja u lasagne.Uz klasični beschamel umak, varivo od špinata i more i more sira trapista dobio sam ovu superkaloričnu bombu.Špinat mi je ostao od dana ranije pa sam ga ukomponirao sa ovim lasagnama, a Vi možete i bez njega ga napraviti, a ukoliko želite i s njim, na blogu već možete pronaći jedno od variva špinata koji sam pravio.Ukoliko ste vegetarijanac ili Vam se ne jede meso, možete napraviti ove lasagne i bez bolognese umaka, samo sa beschamelom, varivom od špinata, tijesta i sira trapista.




Sastojci :

1 kg tjestenine
500 g sira trapista

Sastojci za beschamel umak :

5 punih jušnih žlica glatkog brašna
2 dl ulja
mlijeko po potrebi
prstohvat svježeg muškatnog oraščića
1 žumanjak


Sastojci za bolognese umak ( ragu ):

2 veće glavice crvenog luka
1 kg mljevenog miješanog mesa
1 l pasirane rajčice
1 list lovora
sol, mljeveni crni papar i šećer kristal po ukusu
brašno umućeno sa malo vode ( da zgusnete umak )


Postupak:

Tjesteninu skuhajte na oubičajeni način, te kada je procijedite malo pouljite i ostavite sa strane. U posebnu posudu dodajte ulje, zatim brašno i ostavite ga da se uprži. Podlijete sa mlijekom, dobro i pažljivo miješajte da se ne stvore grudice. Posolite i dodajte svježe naribanog muškatnog oraščića, a pred sami kraj dodajte žumanjak i lagano umiješajte. Za bolognese umak u posebnoj posudi na malo ulja pirjajte crveni luk sve dok ne postane staklast. Dodajte mljeveno meso, te ga pirjajte sve dok ne pusti vodu. Podlijete sa malo vode i pomoću kuhače "razbijajte" i razdvajajte meso kako ne biste dobili okruglice od mesa. Pirjajte oko 15-tak minuta, a zatim dodajte pasiranu rajčicu i sve navedene začine. Kuhajte oko 20-tak minuta, a pred kraj dodajte brašno umućeno sa vodom i ostavite da se kuha još 10-tak minuta ( kako bi se brašno skuhalo ).


U tepsiju u kojoj ćete zapeći lasagne stavite prvo red tjestenine, zatim dodajte varivo od špinata, beschamel, bolognese umak , opet tjesteninu i tako sve redom dok ne potrošite sve sastojke i namirnice. Završite sa beschamel umakom i na sam vrh posipajte naribani sir trapist. Pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 C oko 45 do 50 minuta i sve dok ne dobije zlatno - smeđu koricu.Dobro ih ohladite, a zatim režite na kocke.



Evo još par fotografija  i drugih lasagna. Jedne su rađene i od zelene tjestenine ( špinata ) , jedne su vegetarijanske.




Bon Appétit


Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)