Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

petak, 25. svibnja 2012.

Kokice naše svagdašnje

Svi znamo peći kokice, tu jednostavno nema prevelike filozofije. Dan danas nutricionisti i portali koji nemaju veze s vezom po pitanju kulinarstva i gastronomije jednostavno ne mogu odlučiti da li su kokice zdrave ili nisu i to me super živcira, no nisu samo kokice u pitanju već i druge namirnice bilo da su biljnog ili životinjskog podrijetla. Jednostavno dosadni su, vječito nešto izmišljaju i ne mogu se odlučiti. Osobno smatram da je sve zdravo ukoliko se konzumira u normalnim količinama.Moja najveća mana kod kokica je ta da ih jednostavno ne mogu jesti ukoliko nisu dosta posoljene. Ukoliko se odlučite peći ih na maslinovom ulju tada dodajte i suncokretovo jer je maslinovo ulje osjetljivije od svih drugih ulja, lako i brzo zagara, te kvari okus svim jelima. Za kokice sa čokoladom nemam poseban recept osim da čokoladu otopite ili na pari ili na slaboj vatri. U duboku posudu ulijte masnoću ( suncokretovo ili maslinovo ulje) ili maslac, zatim ubacite kokice, lagano ih posolite, poklopite i ostavite 1 minutu da se zrno kukuruza poveže s masnoćom. Kokice neposredno pred pucanje prelijte sa karamelom ( recept za njega već imate na blogu ), te ih nastavite peći na laganoj vatri neprestano miješajući i tresući posudu. Druga varijanta je da kokice ispečete na klasičan način, te ih pečene i dok su još tople prelijete s karamelom i otopljenom čokoladom. Za kokice s maslacem zagrijte maslac i nastavite uobičajenu pripremu kako ste dosad radili.No postoji i malo "kompliciranija varijanti kokica sa čokoladom i karamelom. Kokice koje ispečete složite na masni papir, a zatim ih prelijte sa jednim ili obojem - znači kombinacija karamele i čokolade ili samo jednog, te ih sušite na zraku jedan ili više dana.No, kako god okrenete mislim da nema "zdravih" kokica, kako god i sa bilo čim da ih pripremate.
Ovo su sastojci za karamel kokice i klasične slane na maslacu.I da one kokice iz mikrovalne su nešto najgore što su mogli izmisliti. Em ne ispucaju sve, em se osjete po konzervansu.

Sastojci :

250 g kukuruza za kokice
2 jušne žlice domaćeg karamel preljeva
2 1/2 žlice ulja
soli po ukusu i potrebi

...............................................

Postupak :

Pripremite dublju posudu te u nju usipajte ulje i ostavite ga da se malo zagrije. Dodajte kokice, posolite te ostavite ih da počnu pucketati. Neposredno tokom pucketanja vrlo brzo dodajte karamel umak, smanjite vatru, te ih pecite sve dok ne prestanu puckati. Istresite ih u odgovarajuću posudu, te uživajte. Po želji ih kasnije možete preliti sa dodatnim karamel preljevom ili ih jednostavno pripremiti na drugačiji način kako sam naveo u uvodu.






I druga verzija, slanih na maslacu :

Moj pravi pekač za kokice je davnih dana "umro" jer nisam imao iskustva sa takvima, stavljao sam u taj pekač ulje i sol direktno u kokice i naravno "umro" je.

Ukoliko ih radite u običnim posudama-šerpama koristite i kuhinjsku krpu kako biste što lakše ih mogli miješati i tresti. Čim kokice počnu lagano pucketati dodajte maslac, jer ukoliko maslac budete zagrijavali on će Vam zagorjeti sve dok se kokice ne ispeku. Prvo ih na ulju zagrijte, a zatim slijedite proces koji sam sad naveo.



Na kraju cijele balade posuda u kojoj ste pekli kokice mora izgledati kao i na fotografiji, a štednjak isto tako! :D  




     I ovakvog kokičara sam imao dok je u bio u funkciji. :(



Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)