Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

subota, 2. lipnja 2012.

Knedle punjene voćem

Ovaj recept je trebao otkad osvanuti na blogu, no kako nisam imao sreće sa kupovnim krumpirom sve je palo u vodu, pa je priprema ovih knedla bila odgođena do daljnjega.Za mene je ovo desert i od njih se nikako ne mogu najesti kako spada. Bilo bi super kad bi restorani uveli u svoje menu-e. Kod pripreme kroketa ili njoka od krumpira vrlo je bitno odabrati žuti krumpir koji sadrži u sebi više škroba i to stari krumpir, nikako mladi, a koji sam ja imao je zaista bio nikakav, sav natučen i oštećen, čak je i bio i smrznut-proziran jer su očigledno skladištili ga na "divnim" mjestima. Knedle možete zaista puniti sa bilo čime,a dosad ste se već mogli uvjeriti u to i to bilo da su u slatkim ili slanim varijantama. Ovog puta sam se odlučio za šljive i to nažalost smrznute, višnje u kombinaciji sa šećerom i cimetom i smokvama. Isto tako moram se zahvaliti svojoj prijateljici jer mi je ustupila voće koje nisam imao, a da nje nije bilo teško da bih pravio knedle barem zasad.Ovisno koje veličine će Vam biti okruglice toliko će Vam otprilike trebati i voća. Kako imam običaj da tokom kuhanja iskoristim sve što je moguće, ali od nemogućeg nešto proizvesti tako sam sa sokom od višanja, vodom u kojoj su se kvasile smokve i pošećerene šljive napravio i voćni umak uz dodatak šećera koji se po mojem mišljenju savršeno uklapao s kiselim vrhnjem i šećerom.No, bacimo se na izradu recepta jer ima dosta posla oko njih.


Sastojci za tijesto od krumpira :

1,5 kg očišćenog i oguljenog krumpira
100 - 200 g glatkog brašna ( ovisno kakav ćete krumpir dobiti, da li će tražiti manje ili više brašna, no kod mene je ovaj normativ brašna bio sasvim dovoljan )
2 jaja ( po mogućnosti domaća )
1/2 čajne žlice svježeg muškatnog oraščića ( ili mljevenog )
soli po potrebi i ukusu

Sastojci potrebni za nadjev :


( ovo je bio normativ koji je meni bio dovoljan, no ponavljam to ćete morati sami odokativno sami odrediti koja će Vam količina biti dovoljna )

150 g višanja ( smrznutih ili konzerviranih )
2 jušne žlice šećera kristala
1/2 čajne žlice cimeta u prahu
20-tak svježih ili smrznutih šljiva
2 jušne žlice šećera
10-tak komada sušenih smokava
2 dl vode
2 jušne žlice šećera

Sastojci za voćni umak :

( ovisno koliko ćete dobiti soka. Kad svako voće zasebno pošećeriti i kad pusti vodu i sok. Ja sam dobio od višanja, šljiva i smokava 3 dl soka )
3 dl soka
1 dl vode
2 jušne žlice gustina + voda
šećera kristala po ukusu ( da umak ne bude prekiseo, niti presladak )


Dodatni sastojci :

350 g krušnih mrvica
1,5 dl ulja
kiselo vrhnje i šećer kristal


Postupak :

Očišćeni i oguljeni krumpir stavite kuhati, ne zaboravite skidati pjenu s njega i pripazite da ga ne ostavljate dugo u vodi posebno ukoliko ne odlučite odmah zamijesiti krumpirovo tijesto jer će se u protivnom krumpir "napiti" vode i postati će gnjecav. Krumpir ocijedite, te ga odmah izmiksajte i ostavite sa strane da se ohladi.




U međuvremenu suhe smokve natopite sa toplom vodom i ostavite da nabubre, vodu nemojte bacati jer će Vam poslužiti za umak, a potom ih pošećerite i ostavite da odstoje. Višnje i šljive također pošećerite, te ih ostavite sa strane da puste vodu i sok.


U ohlađeni krumpir dodajte brašno i jaja, te muškatni oraščić. Umijesite glatko tijesto, te pomoću ruku pravite male okruglice na koje ćete stavljati voćne nadjeve.





Voće dobro ocijedite od sokova, te ih utiskajte u krumpirovo tijesto, te od njih radite okruglice. Kuhajte ih u vodi koja lagano struji kako se krumpirovo tijesto tokom kuhanja ne bi raspalo. Kad isplivaju na površinu kuhane su.



U posebnu posudu ulijte ulje, te na to dodajte krušne mrvice. Pržite ih na ulju sve dok ne postanu hruskave, a zatim u to dodajte kuhane okuglice-knedle i lagano ih izmiješajte kako bi se krušne mrvice što bolje uhvatile i zalijepile za knedlice.




Voćne sokove pretresite u posudu, dodajte voću i šećer te zakuhajte. Ostavite da sok malo reducira, a zatim izmiješajte gustin sa vodom, te dodajte soku i ostavite da kuha oko 5 min i sve dok se voćni umak lijepo ne zgusne.Ove knedle dobre su i hladne i tople.





Bon Appétit




Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)