Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

srijeda, 6. lipnja 2012.

Pita od maka i sira

Još jedna vrlo fina pita za koju sam bio skeptičan hoću ili neću je praviti zbog maka kojega baš pretjerano i ne volim, no ugodno me iznenadila ova kombinacija. Vjerojatno jer prije kad god sam upotrebljavao mak kolač je bio lošeg okusa i to vjerojatno jer je mak bio "žnj" klase, no ovoga puta vjerojatno sam potrefio na bolji.Tata mi je samo rekao da je ta pita preskupa, no kad sam mu spomenuo "međimursku gibanicu" - za koju već imate recept, predomislio se. ;)


Sastojci za prhko tijesto:

500 g glatkog brašna
200 g šećera kristala
100 ml kiselog vrhnja
1 jaje ( po mogućnosti domaće )
200 g maslaca ili svinjske masti
1/2 vrećice p.p.

..............................

Sastojci za nadjev:

500 g mljevenog maka
4 jaja ( po mogućnosti domaća )
4 jušne žlice ulja
1/2 čajne žlice cimeta u prahu
1 limun ( neprskani po mogućnosti )
120 g gustina
7,5 dl mlijeka

750 g svježeg ili kojeg drugog zrnatog sira
500 g šećera kristala
50 g maslaca

...............................

Postupak :


U dublju posudu prosijte glatko brašno i prašak za pecivo, a zatim  dodajte maslac, šećer, kiselo vrhnje i jaje, te umijesite glatko tijesto.Tijesto istresite iz zdjele van, te ga na radnojh površini još jednom dobro umijesite. Dobivenu količinu tijesta prepolovite. Jednu polovicu omotajte prozirnom folijom i spremite u hladnjak, a drugu polovicu razvaljajte, te stavite u pleh/tepsiju za pečenje i izbockajte tijesto na nekoliko mjesta. Pecite u prethodno zagrijanoj pećenici na 180 C oko 10-tak minuta. Izvadite van, te ostavite da se hladi. Zagrijte 500 ml mlijeka sve do vrenja. Mak izmiješajte s 80 g gustina, te kad mlijeko ukuha dodajte mak i gustin i kuhajte sve dok se ne zgusne. U vrlo malo ohlađeno dodajte 1 žumanjak, te ostavite sa strane da se hladi.
Sir, šećer i 3 žumanjka dobro razradite mikserom. Miješajući dodajte 150 ml mlijeka. Kad dobijte homogenu smjesu dodajte 50 g maslaca, sitno naribanu limunovu koricu, sok od jednog limuna, 40 g gustina, 4 žlice ulja i 100 ml mlijeka. Još jednom dobro izmiksajte da dobijete homogenu smjesu.
U 4 bjelanjka dodajte prstohvat sol, te ih utucite u čvrsti snijeg, te dobivenu smjesu podijelite na dva dijela koja ćete dodati u nadjev od maka i sira. Kad umiješajte nadjev s makom pred kraj dodajte i cimet. Na ohlađeni prvi dio pečenog tijesta izlijte prvo nadjev od maka, a zatim onaj od sira. Ostatak tijesta izvadite iz hladnjaka, te ga naribajte po vrhu ili ukoliko želite možete i razvući tijesto kao i za svaku drugu klasičnu pitu.
Pitu vratite natrag u pećnicu na 160 C oko 40-tak minuta ili sve dok tijesto ne dobije zlatno-žutu boju.
Kad se pita ohladi posipajte je sa štaub šećerom.





Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)