Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

petak, 6. srpnja 2012.

Čokoladne bananice

Ukoliko se sjećate na grupi sam napisao avantura zvana "čokoladne bananice" iliti bananko u domaćoj verziji. Avantura je ovog puta bila u smislu da sam kemijao spoj domaćeg slatkog vrhnja za kuhanje za koji također na grupi imate link kako ga napraviti i čokolade, čime naravno nisam bio zadovoljan, no ja ne bih bio ja kad mi opet ne bila nekakva ideja na pamet. Od dobivene "čokoladne glazure" dobio sam zapravo nekakvu vrstu čokoladnog umaka, tako da sam ubrzo odustao od umakanja bananica u čokoladu. Jednostavno sam u tanjurić za posluživanje stavio manju kocku gotove stegnute pjenice, te prelio tim čokoladnim umakom i dao gostima drvenih čačkalica i viljuške. Prije nego li sam se odlučio raditi ih u glavi sam kemijao kako da dobijem izgled manjih banana i sve dok se nisam sjetio modlica za šape. Nažalost imao sam samo dva komada i poslužili su svrsi. Obavezno moram navesti da naoružate, što strpljenjem, što kuhinjskim krpama jer će Vam u protivnome cijela kuhinja biti od pjenice dok ju budete miskali, a miksa se otprilike 20-30 tak minuta. Da sam kod kuće imao slatkog vrhnja za šlag ove bananice bi dakako bile umočene u čokoladnu ocaklinu, baš kao što je i ovaj Bounty bio. Što se takve čokoladne glazure tiče uvijek radim na način koliko slatkog vrhnja toliko i čokolade za kuhanje ili one od 70,72% kakaa. Bitna stvar je ta da sam dobio i postigao što sam htio i da je okus bananica identičan onim kupovnima, pa čak i bolje su od kupovnih, jer to nisu moje riječi koje sam rekao, već riječi mojih degustatora. Ukoliko želite dobiti bananice ili kockice debljeg formata, slobodno uduplajte normativ. Opet se vraćam na čokoladni umak. Koristio sam onu vrlo jeftinu čokoladu za kuhanje, stoga sam i dobio što sam dobio i to 200 g, maslaca sam stavio 100 g i jednu jušnu žlicu suncokretovog ulja. Ne mogu reći da je to prava čokoladna glazura jer nije, ali sve se pojelo, pa čak i taj čokoladni umak. Neki ljudi kažu da će radije pojesti onu čokoladu od 70-72 % kakaa, no ja Vam garantiram da nema bolje čokoladne glazure u kojoj je povećana kakao masa, a Vi sad sami prosudite i ocijenite sa kojim namirnicama i kako ćete praviti glazuru.Kako je većina kupovnih želatina glavni sastav svinjetina, svinjski aspik -želatina, svi koji ne konzumiraju svinjetinu mogu zamijeniti s agar-agar želatinom koja je biljnog podrijetla.


Sastojci :

1 bočica arome za kolače ( okus banane - kad smo kod te arome osobno nisam probao par verzija svih industrijskih proizvođača, no znam da postoje mala pakiranja okruglog i kockastog oblika. Kažu da je onog okruglog-ovalnog oblika aroma banane jača i intenzivnija. Ne znam iskreno jer kažem da nisam isprobao. Bio sam zadovoljan i ovom kockastom aromom i aromom banane koja se nalazila u gotovoj pjenici )
500 g šećera kristala
200 ml vode
30 g bijele-prozirne želatine u prahu
voda-  za želatinu ( onoliko koliko Vam piše na deklaraciji želatine )

..........................................................................

Postupak :


Želatinu ( 3 x 10 g ) stavite u plastičnu posudicu, te po uputama na deklaraciji dodajte vode koliko piše da je potrebno.  Ostavite je sa strane da nabubri oko 10-tak minuta.


U drugu posebnu posudu stavite 200 ml vode i šećer, te ostavite da se kuha na jako laganoj vatri sve dok se šećer ne otopi u potpunosti.




U prokuhani šećer i vodu ( šerbet ) dodajte nabubrenu želatinu, te ostavite na laganoj vatri da se kuha sve dok se želatina ne rastopi i sve dok ne dobijete homogenu smjesu.

Maknite s vatre i dodajte cijelo pakiranje bočice u to.


E sada dolazimo do onog malo težeg procesa, a to je miksanje koje će Vam oduzeti najviše vremena. Najbolje i najlakše će Vam biti ukoliko imate samostojeći misker. Gotovu tekućinu vrlo malo ohladite, a zatim počnite s miksanjem. Obavezno misker i zdjelu prekrijte s kuhinjskom krpom jer je tekućina dosta rijetka i postoji jako velika mogućnost da će pjenice biti svugdje i svagdje. Mutite na najslabijoj brzini sve dok se ne počne zgušnjavati, otprilike 20-30 -tak minuta.




Na drugoj fotografiji možete vidjeti kako se pjenica već lagano počinje zgušnjavati.

Tepsiju ili neki drugi kalup u koje ćete pretresti pjenicu obavezno premažite s tanjim slojem maslaca, a isto tako i one malene kalupe za šape.



Ostavite vani da se još malo ohladi, a zatim prebacite u hladnjak. Najbolje će biti da odstoji oko 24h.
Sutradan one iz tepsije/pleha/ ili nećeg trećeg režite s toplim nožem ili nožem koji ste premazali maslacem.
Ukoliko budete radili s bilo kojom vrstom modlica malim nožem lagano samo krajeve zarežite kako ne biste oštetili stijenke.







Što se ovih čokoladnih bananica tiče i kad radite veću količinu slobodno ih spremite u plastične posudice i čuvajte sve dok ih ne potrošite. Isto tako možete ih narezati na sitnije kockice, te ubacivati u kolače, u ovom slučaju sve vrste krema i nadjeva za kolače. Isto tako postoji i jedan vrlo brz recept u kojemu napravite pjenicu. Premažite oblatnu time, a kad se ohladi i stegne gore možete staviti čokoladnu glazuru. To je samo neka od verzija ukoliko se odlučite da ih ne močite u čokoladu.





Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)