Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

srijeda, 19. rujna 2012.

Pureće roladice s rižotom

Kao što sam već obećao u prethodnim receptima ovi su posljednji ovogodišnji u kojima sam upotrebljavao rajčicu "chutney" za koju recept možete vidjeti na ovom linku, ukoliko ste ga propustili. Ovog puta odlučio sam se za nešto totalno drugačije i nesvakidašnje jer svakome dobro dođe promjene što se kuhanja tiče, a isto tako tako ovo kompletno jelo je dosta složeno. Tri različita punjenja puretine i dva različita rižota. Ukoliko se odlučite gratinirati mesa tipa piletine ili puretine kao što sam ja u ovom slučaju svakako Vam savjetujem da ukoliko meso neće biti u nikakvom umaku tokom gratiniranja da ga obložite i prekrijete tikvama ili tikvicama iz razloga što je meso kao takvo dosta suho i nije masno, a tikve i tikvice će puštati vodu i vlagu po mesu, te će na taj način roladice održati sočnima. Svaki puta me glava počne boljeti kad znam da moram rižu dobro skuhati jer je moji u protivnom neće jesti ukoliko je al dente kuhana. Jedan rižoto je rađen od crnog vina, dok je drugi rađen od šalše za koju recept možete vidjeti na ovom linku. Šalšu sam dodao kao i premaz preko purećih prsa.



Sastojci potrebni za prvo punjenje roladica ( šalša, parizer, sir trapist ):

3 kriške sira trapista
3 kriške parizera ( ili nekog drugog suhomesnatog proizvoda )
1/2 jušne žlice šalše



.....................................................................................................................



Sastojci potrebni za drugo punjenje roladica ( kuhani i sotirani krumpir s začinima,sir trapist, parizer):

2 srednja krumpira
3 kriške sira trapista
3 kriške parizera  ( ili nekog drugog suhomesnatog proizvoda )
sol
mješavina svježeg papra
maslinovo ulje

..................................................................................................................


Sastojci potrebni za treće punjenje roladica ( svježa blitva,sir trapist, parizer):

2 veća lista svježe blitve
3 kriške sira trapista
3 kriške parizera  ( ili nekog drugog suhomesnatog proizvoda )


...............................................................................................................


Sastojci potrebni za rižoto od crnog vina :

300 g riže dugog zrna ( ili Arborio ukoliko ga imate )
2 dl crnog vina
0,5 - 1 l mesnog ili povrtnog temeljca
1 veća glavica crvenog luka
50 g maslaca
10 g parmezana

..............................................................................................................


Sastojci potrebni za rižoto od šalše i chutney-a :

300 g riže dugog zrna ( ili Arborio ukoliko ga imate )
2 jušne žlice šalše
2 jušne žlice rajčice chutney
0,5 - 1 l mesnog ili povrtnog temeljca
1 veća glavica crvenog luka
50 g maslaca
10 g parmezana


...............................................................................................................


Dodatni sastojci :

20-tak trakica svježe tikve ili tikvica 
mješavina začina za piletinu ( po potrebi )


............................................................................................................


Postupak :

Veće komade pureći prsa izrežite na tanje komade. Svaki komad mesa lagano potucite batom za meso i izrežite žilice.Svaki komad purećih prsa posipajte s mješavinom začina za piletinu, te ostavite da kao takvo odstoji najmanje pola sata.


............................................................................................................

Prvi dio punjenja :

Pileća prsa premažite sa šalšom, dodajte parizer i sir trapist, te zarolajte u roladicu.



Drugi dio punjenja :

........................................................................................................................


Krumpire skuhajte u ljusci. Ogulite ih, te ih malo izdrobite. Poslažite na tepsiju. Prelijte s maslinovim uljem, solju i mješavinom papra, te gratinirajte u pećnici sve dok ne dobije lijepu zlatno-smeđu koricu. Dobro ga ohladite, a zatim na prethodno začinjena pureća prsta stavite gratiniranog krumpira, parizer, sir trapist i zarolajte u roladicu. 


Treći dio punjenja :

........................................................................................................................


Listove blitve dobro operite pod vodom. Na svaki komad začinjenih purećih prsa dodajte 2 manja lista blitve, parizer i sir trapist, te zarolajte u roladicu.


Tikve ili tikvice narežite ili naribajte na duže trakice. Svaki komad rolanih purećih prsa obložite tikvama ili tikvicama kako je prikazano na fotografiji.


Roladice pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 180C oko 40-tak minuta ili sve dok meso ne dobije zlatno-smeđu boju.
Dok sam radio ovo jelo, baš sam s tatom raspravljao kako bi bilo super da imam termometar za meso koji će mi dodatno olakšati pečenje mesa, pa mi je rekao da imam to u sklopu svoje pećnice za koje sam potpuno zaboravio i nisam se uopće sjetio i razmišljao o tome.


Termometar u sklopu pećnice - prikazuje temperaturu pečenog mesa. Junetina i janjetina - 70 C, teletina i svinjetina 75 C, puretina, patka i piletina 80 C,a guska 85 C.Pećnica je pokazala 82C za puretinu što je ispravno.



 Pureće roladice nakon pečenja ostavite najmanje pola sata da odstoje iz razloga kako bi se meso "odmorilo" i kako bi se sačuvali sokovi u mesu, a zatim ih narežite.



Za pripremu rižota od crnog vina sitno nasjeckajte crveni luk i stavite ga pirjati na plitku masnoću. Kad postane staklast dodajte rižu, te je sotirajte sve dok ne počne "škripati". Kuhajte na laganoj vatri neprestano miješajući, a zatim podlijete s crnim vinom. Kad se dobro ukuha i alkoholne pare ispare po potrebi podlijevajte s temeljcem. Pred sam kraj kuhanja dodajte maslac i parmezan, te još jednom dobro izmiješajte.


Za pripremu rižota od šalše i chutneya sitno nasjeckajte crveni luk i stavite ga pirjati na plitku masnoću. Kad postane staklast dodajte rižu, te je sotirajte sve dok ne počne "škripati". Kuhajte na laganoj vatri neprestano miješajući i podlijevajući s temeljcem. Kad riža bude skuhana na pola dodajte šalšu i chutney. Pred sam kraj kuhanja umiješajte maslac i parmezan.



Poslužite sve toplo uz salatu po izboru. Moj izbor je bio salata od svježe pečene paprike.




Bon Appétit



Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)