Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

petak, 6. travnja 2012.

Slane grickalice s okusom pizze

Kad sam prvi put vidio "Kubeti" na TV-u pomislio sam, oh ne, još jedna tvornička i marketinška izmišljotina! Prvo su se pojavile bruskete "Mareti", pa su onda odlučili da naprave Kubeti koji je zapravo isto stvar, samo što su "Mareti" - bruskete ( od kruha naravno ), a Kubeti - kockice ( također od kruha ). Kubeti su zapravo "Cubeti" ( što bi cube na engleskom značilo kocka ). Nisam ih probao niti planiram jer samo kad se sjetim čega zapravo ima svege unutra, odustao sam. U tvornici kada ih rade, "kruh" koji i zapravo nije kruh već naravno opet tvornička mješavina puna aditiva, konzervansa, umjetnih boja i sladila, imaju mješavinu svih tih "začina" sa kojima pomoću strojeva špricaju svaku kockicu ili brusketu.Bruskete špricaju sa okusima samo s jedne strane, dok kubeti su sa svih četiri strana pošpricani okusima pizze, roštilja, slanine i sl.  Na internetu se već može pronaći dosta recepata i za domaće bruskete, a i za Kubetije. Niti jedan od recepata mi se nije svidio, te Vam donosim jednu moju verziju domaćih kubetija koji će Vaši klinci, ali i odrasli sa guštom grickati.Ove koje sam radio su okus pizze i mljevene slatke paprike i sezama i češnjaka u granulama. Vi dakako možete ih i drugačije raditi sa nekim drugim začinima, a najvažnije je to što će barem znati što ste napravili i što jedete.


Sastojci :

1 kg glatkog brašna
1 p.p
2 dl mlijeka
2 čajne žlice šećera
40 g svježeg kvasca
2,5 dl suncokretovog ulja
2-3 jušne žlice soli
5 punih jušnih žlica ( mješavina začina za pizzu )
2 pune jušne žlice sezama
2 pune jušne žlice mljevene slatke paprike
1 jušna žlica češnjaka u granulama

Postupak:


Mlijeko zagrijte u malom lončiću da bude mlako. Svježi kvasac se ne smije nikada stavljati u vruće mlijeko jer će spržiti "gljivice" koje se nalaze u njemu i neće moći da odradi svoje - da se digne. U mlako mlijeko dodajte šećer i svježi kvasac iskidan na sitne komadiće, te ostavite sa strane da se uzdigne.




 U međuvremenu prosijte brašno sa praškom za pecivo, te mu dodajte sve navedene začine.



Kad se kvasac uzdigao, dodajte ga u brašno, te stavite ulje i dodavajte tople vode po potrebi sve dok ne dobijete glatko i homogeno tijesto.



Umiješano tijesto vratite natrag u dublju zdjelu koju ste prethodno premazali sa malo ulja. Tijesto stavite u tu zdjelu, te i njega premažite sa malo ulja. Ulje se stavlja kako se tijesto tokom procesa dizanja ne bi sasušilo, kako se ne bi napravila korica i kako ne bi popucalo.



Prekrijte krpom i ostavite na toplom mjestu da se diže.
Kad se tijesto digne pretresite ga na radnu površinu i još jednom premijesite, te ostaviti da se diže još kojih 15-tak minuta.



Tijesto podijelite na manje komade, razvljajate ga i narežite na sitne kocke jednake veličine, te ostavite da se diže još 10 -tak minuta.



Izrezane komadiće tijesta ( kockice ) poslažite u tepsiju za pečenje te ih posipajte sa malo soli. Svaku stranu pecite na 180C oko 10-15 minuta, okretajući ih sve dok ne dobiju zlatno-smeđu boju.


  Moraju biti hruskavi i dobro zapečeni!


Bon Appétit

4 komentara:

  1. Super, ovo ću morati da probam !! odličan receptić za grickalice za klince ali i za nas naravno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Probajte Klaudija, oduševiti ćete se okusom! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. izgleda vrlo zamorno za raditi - zar se tijekom pečenja moraju okretati?

      Izbriši
    2. Poštovani/a naravno da ne morate ih okretati stalno, sve ovisi o temperaturi na kojoj ćete ih peći, a isto tako možete ih i miješati tokom pečenja. Niti jednog recepta koji sam ispisao ne morate se slijepo držati, napraviti kako Vi smatrate da će po Vašem mišljenju biti najbolje i najednostavnije jer svi recepti su rađeni po mojem nahođenju i za kako sam smatrao da je najbolje. Isto tako možete ih pržiti u ulju.

      Izbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)