Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

srijeda, 9. svibnja 2012.

Pita od mesa i krumpira

Za 1. maj strina mi je donijela ovakvu vrstu pite. Ostao sam oduševljen. Jedina mana joj je bila što je svaki nadjev dosta začinila i posolila i kad je to sve pomiješala ispalo je preslano. Pitu sam zamislio na svoj način, no kad mi je rekla kako ju je pravila to nije bilo to. Mislio sam da je stavljala u ovu pitu pirjani svježi kupus i svježi sir, no nije, već samo mljeveno meso i naribane krumpire. Umjesto svinjskog mesa možete upotrijebiti i pileće ili pureće mljeveno. Kako sam ovu pitu radio za svoj rođendan nisam imao vremena da se pozabavim sa izradom domaćih kora za savijače i pite, već sam kupio gotove. Prva tepsija koju sam ispekao nije doživjela da ju fotografiram jer su je gosti pojeli mahinalno. Mjere su duple, no ukoliko ih radite za svoje ukućane normativ podijelite na pola.


Sastojci :

1 kg gotovih tankih kora za savijače i pite
1 kg mljevenog mesa ( kombinacija svinjetine i junetine )
3 srednje glavice crvenog luka
800 g krumpira
4 kisela vrhnja
2-3 dl mlijeka
1 puna čajna žlica hrena
sol i crni mljeveni papar po ukusu

................................

Postupak :


Prvu polovicu crvenog luka narežite na sitne kocke, te ga stavite pirjati na malo ulja sve dok ne postane staklast. Dodajte mljeveno meso i pirjajte ga sve dok ne prestane puštati vodu. Podlijete ga sa 2 dl vode, dodajte začine i ostavite da se meso dobro ispirja, pazeći da Vam ne ostanu grudice od mesa. Nadjev ostavite sa strane da se ohladi. Krumpire ogulite i narežite na većoj strani ribeža. Drugu polovicu crvenog luka također pirjajte na ulju. Dodajte naribane krumpire, podlijete sa 1 dl vode, dodajte sol i mljeveni crni papar. Krumpire je dovoljno pirjati 5 minuta. Nadjev također ostavite sa strane da se hladi. Kiselo vrhnje pomiješajte sa hrenom i dodajte mlijeko, te dobro izmiješajte da dobijete homogenu smjesu.U tepsiju složite prvo dva lista kora za savijače, zatim stavite nadjev od mljevenog mesa, stavite jednu koru, zatim dodajte nadjev od krumpira, novu koru i tako sve dok ne potrošite sve nadjeve i kore za savijaču. Na samom kraju stavite duple kore,prelijte ih sa masnoćom na kojoj ste pirjali meso te stavite u prethodno zagrijanu pećnicu na 180 C oko 45 minuta. Kad pita dobije zlatno-žutu boju prelijte sa umućenim kiselim vrhnjem i vratite natrag u pećnicu i gratinirajte sve dok ne dobije zlatnu boju. Poslužite uz jogurt. Ovu pitu možete također napraviti kako sam napisao u uvodu i kako sam mislio da je napravljena.Poslužite toplo.





Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)