Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

subota, 19. svibnja 2012.

Princeze ( princes kro/afne )

S razlogom se i zovu princeze jer izgledom i vuku na to. Najviše posla oko njih se svodi oko tijesta koje prvo morate kuhati, a zatim pomoću dresir vrećice ih stavljati na pleh, te peći. Kreme sa kojima se pune ima zaista bezbroj, a isto tako možete i voćne princeze napraviti, zaigrajte se s malo mašte i kreirajte sami svoje princeze. Krema prava koje ide u njih je ona profesionalna slastičarska od mlijeka, jaja, šećera i brašna, to je osnovna baza za sve druge kreme, isto kao što je kuharstvu beschamel osnovni umak od kojega nastaju drugi umaci. Kremu radim klasičnu slastičarsku, nema tu prevelike filozofije, a možete ih raditi i na način kad sam pravio umak od vanilije za šnenokle ili dok sam kuhao onu kremu za mousse od limuna s time da tada morate malo povećati normativ brašna. No kako sam ove princeze radio na radnom mjestu u slastičarnici nisam uspio fotografirati sam proces pripreme kuhanog i pečenog tijesta.No ove fotografije su samo predodžbe kako ih napraviti.


Sastojci za tijesto :

6 dl vode
15 dag margarina ( ili maslaca )
200 g brašna ( glatkog )
8 jaja
1 p.p.

............................................

Sastojci za kremu :

1 l mlijeka
6 jušnih žlica šećera kristala
3 jaja ( po mogućnosti domaća )
1 vanilin šećer ( ukoliko imate onaj koji ja koristim domaći krema će biti intezivnijeg okusa )
200 g margarina ( ili maslaca )

............................................

Dodatno :

800 ml slatkog vrhnja za šlag
štaub šećer 

............................................

Postupak :

U dublju posudu stavite vodu i ostavite je da zakuha. Zatim dodajte na sitnije kocke narezan margarin /maslac, te ostavite da ukuha. Zatim dodajte prosijano brašno i dobro izmiješajte. Neprestano miješajte sve dok se nadjev ne počne odvajati od stijenka posude u kojoj kuhate. Maknite sa vatre i ostavite da se malo ohladi, ali ne u potpunosti. Dodavajte jaje po jaje, miksajući mikserom. a pred sam kraj dodajte prašak za pecivo. Nadjev stavljajte u dresir vrećicu ili ih pomoću žlice možete vaditi i stavljati na u tepsiju za pečenje koju ste prethodno obložili masnim papirom za pečenje. Pazite uglavnom da dobijete parni broj pečenog tijesta. Pravite male puslice ili oblike po Vašoj želji. Pecite ih u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 C oko 30 minuta ili sve dok ne dobiju zlatno-smeđu boju. Pred kraj ugasite pećnicu i ostavite ih da i dalje stoje u njoj dok pripremate kremu.



Za kremu na laganoj vatri zakuhajte mlijeko. Jaja, šećer, vanilin šećer i brašno dobro izmiješajte da dobijete gustu i homogenu smjesu, te zakuhajte u mlijeko neprestano miješajući.Kremu stalno miješajte sve dok se ne zgusne, možete i ručno ili pomoću miksera. Kad je kuhana ostavite je sa strane da se malo ohladi, a zatim dodajte sitno narezani maslac i još jednom dobro promiješajte.
Pečeno tijesto izvadite iz pećnice, te ga pomoću rebrastog noža pažljivo prerežite na pola. Pomoću dresir vrećice stavite kremu na doljni dio tijesta i tako na svaku sve dok ne potrošite cijelu kremu, s time da uzmete u obzir da imate parni broj tijesta i da svaka kapica tijesta odgovara točnoj toj koju ste odrezali. Pred sam kraj umutite slatko vrhnje u šlag, te također pomoću dresir vrećice naštrcajte po kremi. Poklopite sa gornji dijelom pečenog tijesta, posipajte sa štub šećerom i ostavite u hladnjaku najviše preko noći da odstoji kako bi tijesto uvuklo u sebe vlagu od šlaga i kreme.




Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)