Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

Holandska torta


Jedna meni od finijih torti, a isto tako i malo složenija za napraviti. Nažalost kako sam već prošli mjesec rekao samo imam jednu fotografiju ove torte jer nisam bio u mogućnosti fotografirati sam postupak izrade torte jer su nam šefica kuhinje i voditelj cijeli dan visili za vratom, a tada sam i zabrljavio tortu koju sam slagao krivim redom, na što mi se slastičarka kasnije smijala ( u pozitivnom smislu, bilo joj je smiješno).Recept je prepisan iz slastičarkine bilježnice. Složenija je, ima dosta toga što treba izmutiti, kuhati i ispeći.Umjesto okrugle možete i kockastu tortu napraviti, no nemojte zaboraviti kalup u kojima ste pekli lisnatno vratiti natrag, te u njega slagati nadjeve i kremu. Normativ za ovu tortu je malo veći jer takve smo radili, no za četveročlanu obitelj biti će dovoljno i pola normativa od ovog koji je napisan.



Sastojci :

1 pakovanje lisnatog tijesta ( 500 g )

Žuta krema :
1,8 l mlijeka
4 pudinga od vanilije
250-300 g šećera kristala ( ovisno koliko slatko volite )
300 g maslaca


Krema od slatkog vrhnja :

2 vrećice želatine u prahu ( bijele )
3 kisela vrhnja ( 3 x 180 g )
700 ml slatkog vrhnja
8 žlica šećera kristala
2 žlice soka od višanja 

Nadjev od višanja :

2 staklenke višanja ( kompot )
1/2 pakovanje gustina
3-4 žlice šećera kristala


Dodatni sastojci :

500 ml slatkog vrhnja

Postupak :

Lisnato tijesto odledite, te oba dva dijela podijelite da dobijete četiri komada lisnatog.Svako razvaljajte. Pomoću okruglog kalupa za pečenje torti izrežite oblike. Tepsiju za pečenje prekrijte s masnim papirom za pečenje, a zatim na to stavite lisnato tijesto. Probodite ga na nekoliko mjesta viljuškom, te ostavite da odstoji u hladnjaku ili vani oko 15-20 minuta, a zatim ga stavite peći na 180 C oko 30.tak minuta ili sve dok ne dobije laganu zlatnu boju. Istu stvar napravite i sa preostala tri dijela tijesta.

Puding pomiješajte sa šećerom i oko 15 - tak žlica mlijeka, a ostatak mlijeka zakuhajte. Skuhajte standardni puding, malo ga ohladite, a zatim dodajte maslac koji ste prethodno pjenasto ulupali, u poluohlađeni puding. Kad radimo kreme od pudinga poželjno je da puding bude gušće skuhan, ne kao onaj klasični koji jedemo.

Kompot od višanja uspijate u manju posudu, dodajte šećer i ostavite da zakuha. Gustin pomiješajte s vodom, te ga dodajte kuhanim višnjama, te dodajte gustina po želji. ( Ovisno kakvu gustoću nadjeva želite dobiti .) Ostavite sa strane da se malo ohladi.

500 ml slatkog vrhnja za šlag ostavite sa strane jer s njime ćemo na kraju premazati završenu tortu. Od druge polovice napravite kremu. U slatko nerazrađeno vrhnje dodajte želatinu izmiksajte na pola slatko vrhnje, dodajte šećer i kiselo vrhnje, te još jednom lagano izmiješajte, a pred sam kraj dodajte 2 žlice soka od višanja.

Lisnato pažljivo odvojite od masnog papira, te prvu koru stavite u kalup i pripazite da se i Vi ne zeznete kao što ja taj dan jer se ova torta slaže sljedećim redoslijedom : kora, žuta krema , nadjev od višanja, slatko vrhnje, kora, žuta krema, višnje, slatko vrhnje, kora, žuta krema, višnje, slatko vrhnje, kora.

Pred sam kraj umutite ostatak slatkog vrhnja, te time premažite  samo stražnje dijelove torte.
Ja sam dodatno skuhao crvenu želatinu te sutradan prelio preko lisnatog i posipao sa tu i tamo kojom višnjom. Ovakva torta je poželjna da odstoji jedan cijeli dan u hladnjaku kako bi se što lakše mogla rezati i kako bi lisnato tijesto upilo vlagu od kreme i nadjeva.



Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)