Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

subota, 28. srpnja 2012.

Macaroni&Cheese ( na moj način )

Strašno mi ide na živce kad se odlučim nešto skuhati bilo da je slano ili slatko i odem u nabavu i gotovo pa uvijek mi se dogodi da ne mogu pronaći određene vrste sastojaka. Tako sam prošao i s ovim jelom. Makarone nisam nigdje mogao pronaći te sam potražio tjesteninu identičnu makaronima kao što možete vidjeti na fotografijama. Mac&Cheese je najpopularnije američko jelo. Meni samo nije jasno što im u takvom jelu ima toliko dobro i fino da su ludi za njim. Naravno činjenica je ta da mi iz drugih zemalja nikada nećemo uspjeti dobiti identičan okus ovakvom njihovom jelu pa radimo improvizacije. Vjerojatno ih vuče onaj bijeli kremasti umak, a isto tako većina njih kupuje gotovi prašak ( smjesu ) koju treba samo razmutiti s mlijekom ili vodom i skuhati tjesteninu, a ja sam veliki pobornik kada su gotovi industrijski prašci u uporabi. Isto tako oni u ovo jelo stavljaj cheddar sir kojega nema nigdje za kupiti, pa radimo improvizacije. Kud svi Turci, tu i mali Mujo kako bi se reklo što se ovog jela tiče. Morao sam ga i ja napraviti, ali na svoj način i nekoliko puta što sam vidio na TV-u da ga rade. Kako je po meni ovo jelo od kojega se čovjek ne može najestio odlučio sam se i za malo mesnog priloga, a to je prepržena slanina i roštilj kobasice. Vrlo brzo se priprema. Ukoliko se odlučite za ovakvu varijanut s beschamelom napravite ga da bude malo rijeđi, jer će stajanjem beschamel se stvrdnuti i pokvariti će kompletnu cijelu priču.Odlučio sam se za dvije varijante - jedna je gratinirana bez slanine, a druga je klasična u kombinaciji s preprženom slaninom.


Sastojci :


600 g makarona ( ili neke druge tjestenine po izboru )

..............................................................................

Sastojci za  beschamel umak :

2 dl ulja
3-4 jušne žlice glatkog brašna
1,1-5 l mlijeka
sol i mljeveni muškatni oraščić po ukusu
350 g sira trapista

...........................................................................

Dodatni sastojci :

500 g roštilj kobasice
250 g sušene slanine
1-2 jušne žlice krušnih mrvica

...........................................................................

Postupak :


                                 Tjesteninu skuhajte na uobičajeni način ili po uputama na vrećici.


Za beschamel u posebnoj posudi zagrijte ulje, te dodajte brašno. Pržite ga na laganoj vatri sve dok ne dobije vrlo blagu žutu boju. Maknite s vatre, te ulijevajte mlijeka po potrebi. Pred sam kraj dodajte soli i ribanog svježeg ili u prahu muškatnog oraščića.


Kao što sam već u uvodu naveo pripazite da ne napravite previše gust umak. Pred sam kraj u beschamel dodajte ribani sir trapist i još jednom dobro izmiješajte sve dok se sir ne otopi.


Kuhanu tjesteninu dobro ocijedite, te ju pomiješajte s gotovim umakom. Jedan dio možete gratinirati u vatrostalnoj posudi kao što sam  ja s time da posudu premažete s vrlo tankim slojem maslaca, dodate pomiješanu tjesteninu s umakom, a zatim po vrhu posipate krušnim mrvicama. Pecite na 180C oko 40-tak minuta ili dok ne dobije zlatno-smeđu boju.



Za drugi dio na vrlo malo ulja prepržite slaninu ( ukoliko je masnija nema potrebe da dodajte ulje, ukoliko je mesnatija dodajte malo ulja kako slanina tokom prženja ne bi zagorjela ).


U ostatak tjestenine dodajte preprženu slaninu i još jednom dobro izmiješajte da se ulje i slanina dobro poveže s tjesteninom i umakom.


Što se mesa tiče možete se odlučiti za bilo koje, to Vama prepuštam da sami prosudite, a ovako je u konačnici sve to izgledalo.







Bon Appétit

2 komentara:

  1. Jako mi se sviđa tvoj blog!
    Što se ovoga tiče, he,he, i ja sam objavila recept i znam o čemu govoriš:) Vjerojatno je ovo za njih što su nas krpice sa zeljem (vidjela sam recept).
    Kako sam sada u nekoj bad fazi dodatnog posla, nemam toliko vremena pročačkati tvoj blog, ali sigurno ga hoću.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hhehe. :D I tvoji recepti su dosta zanimljivi, sviđa mi se način na koji kuhaš. ;)

    OdgovoriIzbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)