Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

ponedjeljak, 30. srpnja 2012.

Paprikaš s kobasicom

Baš prije nego li sam počeo pisati ovaj recept na digitalnom sam pregledavao fotografije za ovaj paprikaš i ustanovio kako nisam niti jednu fotografiju izradio za postupak izrade ovog jela i iskreno se nadam da mi nećete zbog toga zamjeriti. Kad spominjem paprikaše, gulaše, perkelte i njima sličnima tu je moj tata glavni majstor. Uvijek me oduševi kako bilo što od toga navedenog on napravi, doslovno se gušim u svim tim njegovim delicijama, no ovog puta moj paprikaš je uspio zauzeti vodeću poziciju, paprikaš baš kao što ga on radi, pa možda čak po meni i bolji od njegovog. :D Ovaj paprikaš kako sam ga ja pravio je vrlo jednostavan, ukusan i što je najbitnije nema nikakve zaprške niti bilo kojeg drugog zgušnjivača u njemu jer jedino što mu je dalo gustoću su crveni luk i kombinacija propasiranog krumpira i krumpira u komadu. Općenito kad radimo on ili ja paprikaše uvijek dodajemo sušenu kobasicu, a ovog puta je išla roštilj kobasica koje mi je ostalo viška kad sam kuhao mac&cheese.


Sastojci :

2 kg krumpira
3 veće glavice crvenog luka
1 jušna žlica mljevene slatke paprike
1/2 čajne žlice mljevene ljute paprike
300 g sušene ili roštilj kobasice
200 g sušene slanine
sol i bijeli mljeveni papar po ukusu
vode po potrebi ( za podlijevanje )
..........................


Postupak :

Kad radim paprikaše, perkelte i gulaše nemam ih običaj podlijevati s temljecima već samo vodom, jer luk,meso i određeni začini će napraviti sami svoj okus ali i gustoću. Krumpire operite i ogulite, te narežite na kocke srednje veličine. Crveni luk očistite te ga narežite na sitne kockice. Pirjajte ga na plitkoj masnoći sve dok ne postane staklast. Dodajte narezane krumpire, te pirjajte ih tek toliko sve dok počnu puštati škrob, a zatim podlijte po potrebi i onoliko koliko smatrate da će biti potrebno vode.Slanini odstranite kožu, te ju nasjeckajte na sitne kockice i stavite na luk i krumpire da se pirja. Posolite i popaprite i dodajte dvije vrste mljevene paprike. Kad se krumpir skuha polovicu krumpira možete izvaditi van iz posude u kojoj se kuhao, a zatim ga protisnuti ili zgnječiti baš kao kod kašice od krumpira ili jednostavno u posudi u kojoj se kuhao polovicu krumpira zgnječite, no gledajte da Vam i ostane dosta krumpira u komadu. Još jednom ostavite da vrlo kratko prokuha, a zatim dodajte sušene ili roštilj kobasice te nastavite proces kuhanja sve dok se kobasice ne skuhaju. Pred sam kraj doradite okus paprikaša. Paprikaš treba biti dovoljno gust, ali i dovoljno tekuć, baš kao što izgleda na fotografijama.  Poslužite još toplo uz sezonsku salatu.


Bon Appétit





Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)