Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

petak, 27. srpnja 2012.

Punjene palačinke s kašicom od krumpira i povrća

Dosta dugo nisam radio punjene palačinke iz razloga što nemam odgovarajuću tavu za palačinke, a koristim indukcijski štednjak, a sve koje imam su lagane tave koje ne prihvaćaju takvu vrstu posuđa, pa su tako i ove došle na red. Što se nadjeva tiče odlučio sam se za one proljetne roladice koje sam radio samo što ovdje nisam stavljao mrkvu. Crveni luk, mljeveno meso i svježi kupus - najbolja kombinaciji po meni i ako mene pitate.Pohane palačinke kao takve stajanjem "odrvene" i postanu tvrde bez obzira hoćete li ih kasnije podgrijavati ili ne. Svježi kupus je u ovoj cijeloj priči glavna stavka jer održava punjene palačinke da budu sočne bez obzira na to koliko vremenski dugo će kasnije stajati. Nema potrebe niti da palačinke zatvarate drvenim čačkalicama. Bitno je da se dobro ispaniraju, pa čak i dva puta, te ulje u kojemu će se pržiti mora biti dovoljno zagrijano kako bi se oko palačinke napravio direktni zaštitni sloj koji će spriječiti da nadjev ne ispadne van iz palačinaka. Mi imamo gotovo uvijek običaj uz punjene palačinke poslužiti sos ( umak ) od rajčice koji dakako sam opet radio na malo drugačiji način. Kašica od krumpira je također ovog puta malo složenija i neopisivno ukusna.A isto tako ukoliko ste zaboravili od ostatka viška ove kašice s krumpirom sutradan sam napravio polpete i poslužio ih kao prilog uz one odreske u umaku od domaćeg ketchupa.


Sastojci za nadjev :

1 srednja glavica svježeg kupusa
800 g miješanog mljevenog mesa
2 srednje glavice crvenog luka
sol i crni mljeveni papar po ukusu

.........................................................................

Sastojci za prilog od krumpira i povrća :

1 kg krumpira
3 svježe srednje mrkve
1,5 veća zelena paprika
250 g kukuruza šećerca
2 režnja češnja-češnjaka
70 g maslaca
100 g sira trapista
mlijeko, soli i bijeli mljeveni papar po potrebi i ukusu

...................................................................

Sastojci za umak od rajčice :

2 dl ulja
3-4 jušne žlice brašna
800 ml pasirane rajčice
0,5 l mesnog ili povrtnog temljeca
sol i šećer kristal po ukusu

.................................................................

Dodatni sastojci :

15- tak pečenih palačinki
Brašno, jaja i krušne mrvice po potrebi
ulje za prženje

...............................................................

Postupak :

Palačinke pripremite kako ih uobičajeno i radite, a da si dodatno olakšate ispecite ih dan ranije. Taj isti dan nakon što ste ih ispekli prekrijte prozirnom folijom i napravili ste već polovicu posla. Tako sam i ja radio s tim da sam se poprilično namučio s obzirom kako imam indukcijski štednjak koji ne prihvaća Tefal i njima sličnima ( lagano posuđe ), već imam samo jednu jako staru i tešku tavu od koje Vam doslovno ruka otpadne nakon držanja u rukama, no eto preživio sam.



Krenimo sad na izdradu nadjeva.Pripremite dosta dublju posudu zbog pirjanja kupusa. Crveni luk nasjeckajte na sitne kocke te ga stavite pirjati na plitku masnoću i pirjajte ga sve dok ne postane staklast. Nakog toga dodajte mljeveno i pirjajte sve dok meso ne prestane puštati vodu. Svježi kupus naribajte ( kao za salatu ), te ga dodavajte na ispirjani crveni luk i meso, te ga posolite kako bi što prije počeo puštati vodu.Pred sam kraj pirjanja posolite po ukusu i dodajte mljevenog papra, te ostavite sa strane da se nadjev ohladi.


Za prilog od krumpira i povrća ogulite krumpire, narežite na sitnije kocke te ga stavite kuhati. Kad je skuhan vodu procijedite, te ga izgnječite drobilicom ili mikserom. U posebnoj tavi na plitkoj masnoći sotirajte svježu i nasjeckanu zelenu papriku .


Mrkvu ogulite ( ja sam koristio onaj dekorativni nožić radi ljepšeg izgleda ); te je narežite i blanširajte u posebnoj posudi.
U izgnječeni topli krumpir dodavajte maslac, očišćen i sitno nasjeckan češnjak,sir trapist i mlijeko, te još jednom dobro razradite kašicu od krumpira da dobijete homogenu smjesu.


Zatim dodajte blanširanu mrkvu, sotiranu svježu papriku i kukuruz šećerac, te još jednom dobro izmiješajte i doradite okus sa solju i paprom .



Na svaku palačinku dodavajte nadjev od luka,mljevenog mesa i kupusa. Zarolajte ih kao sarmice, te svaku palačinku panirajte na bečki način.


Pržite ih u dubokoj masnoći sa svih strana sve dok ne dobiju zlatno-smeđu boju, te odlažite na kuhinjski papir da upije suvišnu masnoću.


Umak od rajčice : Na ulju pržite brašno sve dok ne dobije laganu žutu boju i nijansu. Maknite s vatre te dodajte pasiranu rajčicu. Posolite i malo pošećerite ( kako ne biste dobili prekiseli umak ), te ostavite da malo prokuha. Pred sam kraj dodajte mesni ili povrtni temeljac i još jednom ostavite da prokuha. Umak ne smije biti niti previše gust, niti previše rijedak.

Poslužite sve toplo i dekorirajte po svojem ukusu.



Bon Appétit
 

2 komentara:

  1. Palačinke volim na sve načine. Inače najviše volim i radim punjene sirom i šunkom ali mi se sviđa i ovaj tvoj recept za isprobati :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Dosad još nisam razmišljao da ih punim s nadjevom kao one kineske proljetne roladice. Iz mojeg iskustva što se tiče punjenih palačinaka i nadjeva većina stajanjem stvrdnu se i budu "drvene", a ovo su sočne i možeš ih kao snack jesti. Kad budeš htjela svakako isprobaj pa javi dojmove. ;)

    OdgovoriIzbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)