Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

utorak, 24. srpnja 2012.

Okruglice od tikava i mljevenog mesa

Tikva mi je u hladnjaku stajala nekoliko dana sve dok nisam smislio i dobio ideju što da s njom napravim. Nije mi se dalo praviti polpete od njih ili nekakvo varivo, već mesne okruglice u kombinaciji s tikvom, nekakav umak i tjesteninu. Vrlo brza priprema i pristupačnost, te još jedan recept u nizu koji Vas ne košta puno. Tjesteninu obožavam u bilo kojoj kombinaciji bilo da je s mesom ili povrćem. Što se ovog jela tiče možete ga gratinirati s rajčicom ili jednostavno ostaviti u umaku kako je. Samo ću Vam reći da su jako brzo nestale.Okruglice su savršeno sočne i tope se u ustima i vjerujem da će Vam se ovo svidjeti. :)


Sastojci za mesne okruglice :

1 kg miješanog mljevenog mesa
1 veća tikva
3 jušne žlice krušnih mrvica
3 jaja ( po mogućnosti domaća )
sol i bijeli mljeveni papar po ukusu

.................................
Dodatni sastojci :

600 g špageta
1 kiselo vrhnje ( 180 ml )
2 pune jušne žlice glatkog brašna
500 ml mlijeka
2-3 svježe rajčice
sol po ukusu


.................................


Postupak :


Tikve ogulite, te im izdubite sredinu i odstranite sjemenke. 



             Tikve naribajte na većoj strani ribeža. Posolite i popaprite, te ostavite sa strane da puste vodu .


U posebnoj posudi dodajte mljeveno meso, jaja, krušne mrvice, a zatim naribane tikve koje ste dobro ižmikali od vode.  Smjesu dobro izmiješajte da dobijete homogenu smjesu, a zatim od dobivene smjese radite malene okruglice. Svaku završenu okruglice dodatno uvaljajte u krušne mrvice.



Svaku okruglicu prepecajte na plitkoj masnoći sa svih strana sve dok se meso ne karamelizira i dobije zlatno-smeđu boju, a zatim ih sve prebacite na poseban tanjur, tacnu. 




Na ostatak masnoće na kojoj ste prepekli okruglice dodajte brašno, te ga vrlo kratko prepržite. Dodajte mlijeko i sol, te ostavite da se ukuha na laganoj vatri. Kad prokuha dodajte kiselo vrhnje i dobro metlicom razradite sve dok ne dobijete gušću i homogenu smjesu.



U prokuhani umak vratite natrag okruglice te nastavite proces kuhanja sve dok se okruglice ne skuhaju.


Špagete skuhajte na uobičajeni način ili po uputama na deklaraciji. Dio okruglica, umaka i špageta možete gratinirati kao što sam ja. U vatrostalnu posudu poslažite okruglice, prelijte ih s polovicom umaka, a zatim na svaku okruglicu stavite plošku svježe narezane rajčice. Gratinirajte u pećnici na 180C oko 25 minuta ili sve dok umak i okruglice ne dobiju zlatnu boju, a rajčice sve dok se ne osuše i vrlo kratko zapeku. Na ovaj način dobiti ćete jako sočne i ukusne okruglice zahvaljajući prvenstveno tikvama, a zatim rajčicama koje će pustiti dodatne sokove u meso.




Poslužite još toplo iz uz sezonsku salatu po izboru.






Bon Appétit

2 komentara:

  1. Sviđa mi se ovaj prijedlog jer jako volim špagete na sve načine. A volim i tikvu, s njima najrađe pravim tikvinu pogaču koja je prefina sa šećerom. Hvala na divn :)om receptu :)
    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, onda smo isti po pitanju špageta! ;) I ja ih obožavam u svim varijacijama. Tata mi je opet donio veću količinu tikve pa opet moram se baciti na smišljanje novih recepata. ;)Jel imaš negdje taj recept s tom tikvinom pogačom? Volio bih je isprobati.

    OdgovoriIzbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)