Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

nedjelja, 12. kolovoza 2012.

Doručak No.6

U zadnje vrijeme sam počeo konzumirati više vrsta riba i općenito ribu što prije nisam nikako. Bilo koju vrstu ribe iz konzerve nikada ne odbijam, sve ostale slabo jedem.  Recept za ovaj doručak sam našao u knjizi kuharstva, koji sam malo modificirao po svojem ukusu, jer u originalnom receptu na dvopek ide maslac, ja sam stavio majonezu jer nisam imao maslac, idu kajgana - stavio sam poširano jaje. Malo više ima posla oko ovog doručka, no isplatilo se. Poširano jaje ste skuhali dobro kad ga prerežete i kad žumanjak iscuri, a isto tako na FB grupi sam već opisao kako najpravilnije i na koje sve načine možete poširati jaja. Dajte si malo truda i vremena te iznenadite svoje ukućane ili prijatelje s ovim finim sendvičima.



Sastojci :

4 šnite dvopeka ( koristio sam od crnog brašna s maslinovim uljem  - 2 šnite za sendvič,druge dvije šnite za umakanje u žumanjak )
2 jaja ( po mogućnosti domaća )
1 konzerva sardina u ulja
1/2 vrećice majoneze
svježe rajčice i paprika ( po želji ili neko drugo svježe povrće )
veći prstohvat mljevene slatke paprike
maslinovo ulje ( za poškropiti kriške tosta )
soli po ukusu


Postupak :

U posudice za muffine ili šire i dublje čaše stavite prozirnu foliju, te ju dobro utisnite. Premažite je s tanjim slojem maslinovog ulja,malo posolite, a zatim u svaku stavite po jedno jaje.



Rukama pažljivo i dobro zatvorite vrhove ( zafrćkajte ih ), te ih stavite u vodu koja kuha, te ih blanširajte 3 minute. ( Pripazite da voda ne kuha prejako kako se prozirna folija ne bi otvorila i kako jaje ne bi iscurilo van).



Poširana jaja izvadite iz vode te ih ostavite sa strane da se malo ohlade, a zatim pažljivo uklonite foliju od jaja. 
Pomoću štapnog miksera usitnite cijelu konzervu sardina sve dok ne dobijete namaz.
Tost poškropite s obje strane maslinovim ulje, te ga laganoj vatri sotirajte s obje strane sve dok ne dobije zlatno-žutu boju. Ostatak tosta izrežite na rombove, te također sotirajte s obje strane.

 

Svaku krišku prepečenog tosta premažite sa slojem majoneze, dodajte namaz od sardina, poširano jaje, posipajte s malo mljevene slatke paprike.Po želji dodajte svježu rajčicu, papriku ili neko drugo svježe povrće po želji.
Poslužite dok je još toplo.


Bon Appétit




Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)