Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

Mini tortice s vanilijom i voćem

Tisuću puta sam si rekao premda i većina Vas to zna kako je lagano raditi kad imaš s čime, no kad nemaš uvijek nešto moraš improvizirati i kemijati, biti mađioničar da napraviš slano ili slatko jelo. Tako je i ovog puta bilo. Nigdje u gradu nisam uspio pronaći svježih borovnica pa je izbor pao na različitu kombinaciju voća. Ove tortice su zapravo trebali biti košarice koje sam kasnije planirao nadjenuti s kremom od vanilije i lemon curd-om, no nisam imao odgovarajuće veličine modlica pa sam se odlučio za ovu verziju koja je.Prhko tijesto sam pekao u jednu subotu, a u nedjelju nakon završetka ručka sam završavao tortice. Sve bi bilo super i fantastično da se nije dogodilo što se dogodilo. Nekoliko napravljenih tortica je jednostavno tokom otvaranja hladnjaka ispalo van i završilo na podu. Na svu sreću nije ih bilo puno pa se dosta toga i dalo spasiti. Samo ću Vas savjetovati da kad ih napravite pripazite da Vam hladnjak ne bude pretrpan sa svim vrstama namirnica jer sama krema će po sebi stajanjem u hladnjaku "pokupiti" sve mirise koje se nalaze u njemu, a tada će tortice biti nikakve. Moji su bili oduševljeni ovim torticama, što okusom, što izgledom i ukoliko imate vremena napravite ih jer su fantastične.



Sastojci za prhko tijesto :

1 kg glatkog brašna
300 g maslaca
5 jaja ( po mogućnosti domaća )
150 g šećera kristala
1 p.p.


....................................................................................................

Sastojci za kremu od vanilije :

1 vrećica pudinga od vanilije ( koristio sam Dolcela onaj koji se radi s 1 l mlijeka )
500 ml slatkog vrhnja za šlag
2 jušne žlice lemon curd-a ( nije obavezno, no daje posebnu aromu )


....................................................................................................

Dodatni sastojci :

voće po izboru ( koristio sam kupine, mango, breskve, banane i lubenicu )
slatko vrhnje za šlag ( po potrebi za ukrašavanje vrhova tortica )
1 vrećica bijele želatine u prahu.


....................................................................................................

Postupak :

Brašno prosijte s praškom za pecivo. Dodajte maslac i šećer, te ga dobro razmrvite s brašnom i praškom za pecivo. Dodajte jaja te brzo zamijesite tijesto.


Umiješano tijesto omotajte prozirnom folijom te ga ostavite u hladnjaku da odstoji 30 minuta. Izvadite ga van iz hladnjaka te razvaljajte 1 cm prst debelo. Pomoću okruglih modlica izbušite prhko tijesto.



Ukoliko Vam se prhko tijesto zagrijalo slobodno ga opet vratite natrag u hladnjak - kad ga izbušite pomoću modlica, te pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 C oko 30-tak minuta - manje- više pazeći da ne zagore i ne dobiju tamniju boju jer će i tijesto tada postati pretvrdo i gorko.



Za kremu od vanilije skuhajte puding prema uputama s vrećice. Ja sam puding skuhao dan ranije. Kad se skuhao prekrio sam ga prozirnom folijom kako se na vrhu pudinga ne bi napravila korica, te ostavio preko noći da odstoji.



Slatko vrhnje umutite u čvršći šlag, te mu dodajte skuhani i ohlađeni puding. Kad sam fotografirao prvo sam stavio lemon curd na šlag  i puding od vanilije. Zato se lemon curd i ne vidi.



Svaku torticu premažite s prvim dijelom kreme od vanilije, dodajte drugu prhku torticu, opet kremu, te na sam vrh dodajte izrezano voće. Ukoliko smatrate da će Vam tortice ostati duže vrijeme u hladnjaku ili ih neće odmah pojesti predlažem Vam da skuhate bijelu želatinu, te je lagano pomoću kista poškropite po voću kako ne bi potamnilo. Na samom kraju dodajte još malo tučenog slatkog vrhnja. Dekorirajte i poslužite hladno.
Ukoliko Vam se dogodi da slučajno se prhko tijesto malo prepeče - svaku prhku torticu prije mazanja kremom od vanilije možete poškropiti s malo mlijeka kako bi tijesto omekšalo.

Po samom vrhu sam posipao "biskvitne mrvice" - to su u biti bile također prhke tortice koje su mi se polomile pa sam ih jednostavno rukama malo zdrobio i posipao po vrhu radi malo boljeg izgleda, osnovne estetike.








 Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)