Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

ponedjeljak, 24. rujna 2012.

Špagete s andaluzijskim umakom

Još jedan brzinski recept , što u nedostataku vremena, što u nedostatku novaca, no eto opet je nešto nastalo i nešto novo se napravilo, pa tako možda i neka nova ideja i novi prijedlog za sve ljubitelje tjestenine. Već sam mali milijun puta rekao kako je lako kuhati kad imaš s čime, no kad nemaš tada trebaš biti majstor, eksperimentirati i kombinirati da bi se dobilo nekakvo jelo, a ovo je jednog od takvoga.






Sastojci potrebni za umak :

1 veća glavica crvenog luka
2 veće svježe tikvice
500 g svježe rajčice
500 ml gotovog umaka ( kombinacija maslinovog ulja, crvenog luka, svježe mrkve i pasirane rajčice - dolje niže ću Vam objasniti kako je to nastalo i kako sam to taj put pripremao )

..........................................................................................................


Ostali potrebni sastojci :

1 manje pakovanje pilećih hrenovki ( možete i ne morate, ja sam stavio čisto toliko da se pronađe nešto mesno i kako bismo se najeli )
1 veći patlidžan
2 manje svježe tikvice

.........................................................................................................


Dodatni sastojci :

1 pakovanje špageta ( 500 g )
maslinovo ulje po potrebi

 .......................................................................................................

Postupak :

Patlidžane dobro operite pod vodom, posušite i narežite na kolutove debljine 1 cm. Svaku stranu patlidžana posolite, te ih poslažite na kuhinjski ubrus i ostavite tako da stoje najmanje pola sata. Na taj način patlidžani će omekšati, ali i pustiti će gorku vodu ( tekućinu ).



Nakon toga pomoću kuhinjskog ubrusa pokupite ostatak suvišne tekućine.  U posebnu tavu ulijte kombinaciju suncokretovog i maslinovog ulja ( iz razloga jer maslinovog ulje brže zagorijava, zagrijavanje gubi svoja organoleptička svojstva i postaje kancerogeno ), te svaki kolut narezanog patlidžana sotirajte s obje strane. Po potrebi podlijevajte s uljem, ali nemojte previše jer će patlidžani stajanjem omekšati i biti će jako masni.


Što se umaka tiče obično svaki puta ukoliko mi ostane viška gotove kuhane juhe, bilo kakve vrste umaka, sve dobro ohladim, a zatim spremam u vrećice za duboko i spremam u duboki zamrzivač, jer jednostavno u mojoj kuhinji se ništa ne baca s obzirom kakva su vremena došla, a isto tako mislim da trebamo biti osvješteni koliko hladnih ljudi u svijetu ima. Umak sam radio tako da sam na maslinovom ulju pirjao sitno sjeckani crveni luk sve dok nije postao staklast, zatim sam dodao oko 400 g svježe izmiksane u blenderu mrkve ( s obzirom da je mrkva već bila pri kraju, propadala je i nisam znao što bih s njom, te sam kasnije od toga napravio ovaj umak ), te sam ju pirjao sve dok nije uvenula. Dodao sam malo soli, podlio sa oko 3dl pasirane rajčice, još malo dodatno ukuhao i pred sam kraj dodao malo šećera kristala kako bi se neutralizirala kiselost rajčice. Ovako je to izgledalo:


U posebnoj posudi na malo maslinovog i suncokretovog ulja pirjajte crveni luk koji ste narezali na malo veće kockice. Svježim rajčicama na dnu zarežite "x" te ih stavite blanširati u kipuću vodu na 2-3 minute. Izvadite ih van, malo ohladite, a zatim odstranite kožicu. Rajčicu narežite na srednje kocke, te dodajte pirjanom crvenom luku. Tikvice ogulite, te ih također narežite na sitnije kocke. 


Sve zajedno pirjajte dok tikvice ne omekšaju, a pred sam kraj dodajte gore već navedeni umak koji sam radio ili umjesto toga možete dodati pasirane rajčice.
Patlidžane koje ste sotirali na početku odstranite kožu, te ih narežite na sitnije kocke. Hrenovke narežite na tanje kolutiće, te ih sotirajte na vrlo malo masnoće sve dok se ne karameliziraju. Kad nemam opciju ništa od suhomesnatog pojesti osim hrenovki uvijek nekako mi budu draže hrenovke koje se malo sotiraju na tavi, dok kuhanim ne mogu primirisati, ne znam zašto no tako je.Tikvice također dobro operite pod vodom, narežite na tanje kolutiće i sotirajte na plitkoj masnoći.

Na tanjur prvo stavite špagete, prelijte ih umakom, a zatim dodajte sotirane hrenovke, tikvice i patlidžane. Poslužite toplo uz sezonsku salatu po izboru.


 Bon Appétit

 

Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)