Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

utorak, 15. siječnja 2013.

Smoothie od mrkve,naranče i celera

Nakon dugih dva i pol mjeseca napokon je osvanulo sunce i jedan među prvim od toplijih dana u ovoj 2013.godini, pa sam se s toga i odlučio za jedan smoothie koji me vraća u prošlu godinu tokom ljetnih dana. Taj dan odlučio sam se za jedan vrlo zdravi i ukusni, a opet u jednu ruku za neke možda i malo čudni smoothie ( drugačija kombinacija ) s obzirom kako se radi o spoju voća i povrća. Naravno i ovog puta sam se odlučio napraviti veću količinu jer sve što napravim prešlo mi je u praksu da podijelim s dragim ljudima, pa sam tako ovaj smoothie dao novopečenoj mami, točnije prijateljici s obzirom kako njezino dijete još uvijek preferira i voli kašice na bazi voća i povrća. Isto tako ovo je jedan samo od primjera kakav smoothie može biti, naravno uz još dodatne razno-razne sastojke, a najbolje odgovara tokom ljetnih dana kao savršeno osvježenje uz dodatak kocki leda bile da su izmiksane ili kockice same. 



Sastojci :

500 g svježe mrkve
1 kg naranči ( veće naranče )
1 veća vezica svježih stabljika celera
2 veća limuna

...............................................

Sastojci potrebni za garniranje i dekoraciju :


nekoliko stabljika svježeg celera
nekoliko kolutova naranče
francuski peršin ( nisam imao, te sam stavio obični )

...............................................

Dodatni sastojci :

10-tak kocki leda
vode po potrebi


...............................................


Postupak :

Mrkvu ogulite, te je narežite na deblje prutiće. Skuhajte je  na pari ili u posudi s malo vode, a vodu nemojte bacati, već je sačuvajte za sam kraj.

Kad mrkva bude na pola skuhana ocijedite je i stavite u posebnu dublju posudu u koju ste dodali led i prelijte dodatno s hladnom vodom.



           Na taj način spriječiti ćete da se mrkva ne prekuha, zaustaviti će se proces kuhanja

             jer će led "šokirati" mrkvu, a i boja će ostati isto kao kad je bila  u prijesnom

                   stanju.Isto tako možete raditi i s bilo kojom drugom vrstom povrća.

                                    Naranče presijecite na pola, te ocijedite sok iz njih.



Od kilogram naranča dobio sam nešto malo više od 700 ml narančinog soka. Zbilja obožavam ovaj vrlo praktičan i jeftini ocjeđivač soka jer doslovno trebate samo staviti polovice voćki, a on će se dodirom sam vrtjeti. Limune također prepolovite, ocijedite i pomiješajte s narančinim sokom.


I tako dok sam ja cijedio naranče i limun, naš mačak je također iskoristio taj lijepi sunčani dan i odlučio se malo sunčati kako to on najbolje zna, no nije bio voljan se fotografirati.


Kad se mrkva bude ohladila na pola, usitnite je štapnim mikserom ili onim samostojećim blenderom.


Možete je usitniti koliko god želite i volite. Ja osobno nisam u potpunosti je usitnio jer volim komadiće voća ili povrća. Ostavljam na izbor da sami odlučite kako najviše volite. U zadnje vrijeme prakticiram da što god kuham, u ovom slučaju je povrće i voće u priči bude kuhano al dente, jer i sami znate da svakim termičkim obrađivanjem uništavate vitamine i minerale u voćkama i povrću, te povrće i voće kao takvo postaje nikakvo, bezukusno je i konzumirate tzv. "mrtve" kalorije.

U kašicu od mrkve dodajte narančin i limunov sok i po potrebi dodajte vodu u kojoj se mrkva kuhala.
Stabljike celera dobro operite, te ih također dodajte pred sam kraj i još jednom dobro izmiksajte.


Po želji kasnije možete dodati i malo smeđeg ili bijelog šećera, limunske kiseline, ukoliko volite više slađe ili kiselije. Ja nisam ništa od toga dodao jer je mrkva bila dovoljno slatka, a naranča i limun je dala savršenu notu kiselosti.

Poslužite odmah ili ga dobro prethodno ohladite ( tokom ljeta ).

Garnirajte i dekorirajte s kriškama naranče, dodatnim stabljikama celera i svježim peršinovim lišćem.






Smoothie kao takav možete čuvati u hladnjaku 4-5 dana, a možete ga također uvrstiti kao nekakav gastro poklon. Možete ga napraviti kao i sok uz dodatak šećera, te ga kasnije razrijeđivati. Eto, dajte si mašti na volju i iznenadite svoje drage ljude i prijatelje oko sebe.





2 komentara:

  1. Jako me je oduševila sunčana boja ovog napitka, a još mi je zanimljivija s obzirom na totalnu suprotnost s vremenskim uvjetima koji trenutno vladaju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je također oduševila, pa rekoh da to iskoristim i podsjetim se onih lijepih, toplih i sunčanih dana. ;)

      Izbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)