Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

subota, 12. siječnja 2013.

Quiche aux légumes

Ovo je treća verzija quich-a i da budem iskren sam sebe sam ugodno iznenadio kako i jedna vrlo neobična verzija i spoj sastojaka može biti ukusan. Ova verzija je nastala iz razloga što mi je ostalo viška prhkog tijesta iz ovog prošlog recepta, a dan prije nego li sam pravio quiche sa špinatom napravio sam klasično varivo od miješanog povrća koje sam upotrijebio za ovaj quiche. Moj moto u kuhanju je sličan kao i kod Jamie Olivera, a taj je da "ogolim" namirnicu što je više moguće ili drugim riječima da iskoristim sve što je god moguće od namirnice i ono najbitnije je to da se u mojoj kuhinji ništa ne baca jer se sve može iskombinirati, samo je potrebno malo volje i mašte. Kako sam u prošlim receptima za quich pisao sve i svašta, ovoga puta ću Vas poštedjeti i krenuti na izradu recepta. ;)





Sastojci potrebni za prhko :   ( ovaj normativ mi je bio dovoljan za dvije verzije quiche, za jednu prepolovite normativ, a ujedno ovo mi je najdraži recept za prhko tijesto kod izrade quich-a )

125 g glatkog brašna
125 g kukuruznog brašna
1 čajna žlica p.p.
150 g maslaca  ( ili domaće svinjske masti )
3 jaja ( po mogućnosti domaća - na fotografiji možete vidjeti da su domaća jaja - jedna mala strunka slame se nalazi na njoj )
1 puna čajna žlica soli


.................................................................


Sastojci potrebni za nadjev :


500 g miješanog smrznutog povrća ( vjerojatno kad se odlučite praviti  quich-e nećete imati već gotovo skuhano varivo od neki dan kao ja, pa možete upotrijebiti i ono tvorničko ili napraviti si sami mješavinu po izboru, onog povrća kojega najviše volite )
2 kisela vrhnja ( 2 x 180 ml )
3 jaja ( po mogućnosti domaća )
mlijeko ( dodajte ga onoliko tek da dobijete finu, gustu i homogenu smjesu koja ne smije biti ni prerijetka, niti pregusta, a isto tako svaki proizvođač kiselog vrhnja nije isti, neka su vrhnja rijetka, neka gusta, pregusta, kremasta ... ) 

.................................................................




Postupak :


Obje vrsta brašna dobro prosijte kroz gusto sito. U dublju posudu dodajte prašak za pecivo i još jednom dobro izmiješajte. Dodajte maslac narezan na sitnije komade ili kockice, jaja i sol. Prstima dobro razradite tijesto, te ga brzo umijesite kako maslac ne bi previše omekšao. 


Ukoliko ste vješti s prhkim tijestom nema potrebe da odstoji u hladnjaku pola sata kako bi se maslac opet stegnuo, no ukoliko i niste baš, kada ga umijesite omotajte ga prozirnom folijom i ostavite u hladnjaku da odstoji.


Tijesto razvaljajte na pobrašnjenoj radnoj površini ili ga razvaljajte direktno u plehu u kojemu ćete ispeći ga.
Ja na svu sreću imam ovaj maleni valjak koji mi dobro dođe kada su ovakve situacije i kulinarije u pitanju.


Ukoliko Vam se tijesto tokom valjanja zagrijalo, a sigurno hoće, tijesto zajedno s kalupom spremite natrag u hladnjak kako bi se dodatno ohladilo, a međuvremenu bacite se na izradu nadjeva.

U dublju posudu dodajte jaja, mlijeko, kiselo vrhnje, sol i bijeli mljeveni papar, te dobro izmiješajte. 


Smrznuto povrće prethodno treba skuhati najbolje na pari ili ga možete staviti u nadjev kada se povrće odmrzne. Isto tako povrće ne morate kuhati ukoliko volite da povrće bude al dente i da bude hruskavo.
Nakon toga dodajte povrće  u nadjev od mlijeka, jaja, vrhnja i začina.




Prhko tijesto  stavite  peći u prethodno zagrijanu pećnicu. Pekao sam ga oko 15-tak minuta na 180C (opcija vrući zrak). Tijesto mora biti na pola pečeno, pa čak i pomalo prijesno, jer ćete kasnije staviti nadjev koji se također mora još dodatno gratinirati.
Kad tijesto bude gotovo, prelijte ga nadjevom.

Vratite natrag u zagrijanu pećnicu na 180C oko 30-40 tak minuta da se dobro gratinira i dobije lijepu zlatno-smeđu koricu.
Ostavite da se malo ohladi, a zatim ga režite. Odlično odgovara kao toplo i hladno, možete ga poslužiti za doručak, ručak, večeru uz salatu po želji.


Po želji ga  poslužite prelivenog kiselim vrhnjem. I za kraj to sve bi izgledalo ovako.






Bon Appétit

 

Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)