Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

petak, 20. rujna 2013.

[Magnetizirajte se: ] Limunada s lavandom



Kompletno cijela početna godina krenula je nizbrdo. Što iz razloga jer se zima previše odužila, proljeće apsolutno nisam osjetio da je bilo, a ljeto je već brže i bolje zakucalo na vrata, premda niti ljeto ove godine nije niti blizu onoga što je prije bilo. Kompletno sve se promijenilo, ubrzalo, život svakoga od nas je postao previše užurban, nemamo vremena jedni za druge, pod velikom dozom stresa smo i sl. To je to što se tiče vremenskih prilika i neprilika, a što se posla tiče, čak niti na poslovnom planu nisam bio uspješan. Početkom godine sam se odlučio da odem sezonski na more raditi. Poslao sam oko 9. zamolbi za posao, od koje sam dobio jednu odbijenicu, a na sve druge nisam dobio niti jedan odgovor, nikako i nitko mi ništa nije javio. Tako da sam odlučio kako niti od toga neće biti ništa. Nakon toga su uslijedili tzv. dosadni dani u mjesecu, svaki je dan bio monotonan, sve se svodilo na isto, nikakvih promjena niti značajnih događanja s kojima bih se mogao pohvaliti i napokon reći kako je uslijedilo dobro i pozitivno razdoblje. A tada, prije nekoliko mjeseci dobio sam preko FB grupe poruku od gđe. Jasminke koja radi kao urednica u Glasu Slavonije koja mi je ponudila suradnju u kojojću se moći predstaviti na način kao što to radim na grupi i blogu. Tada je sunce napokon mi zasjalo i pojavilo se ono svjetlo na kraju tunela kako mi to znamo reći, te se i ovoga puta želim zahvaliti još jednom gđi. Luciani i Jasminki. Otada je prošlo dodatnih mjesec dana da bih prije nekoliko tjedana na internetu mogao vidjeti kako se nakon 3,5 godine opet otvara jedan ugostiteljski objekat, točnije hotel u kojemu sam radio punih 2,5 godine. I pred sam kraj mogu reći kako je ova godina napokon bila uspješna.

Kako sam u prošlom postu naveo, zadnjih nekoliko recepata je bilo u sklopu ljeta, a ovim posljednjim receptom, točnije jednim super osvježavajućim pićem koje će Vas vratiti u tople, vruće i ljetne dane i kojim ćemo završiti ljetnu sezonu.Zasigurno se sjećate one limunade uz dodatak sirupa od đumbira. Recept za istu možete vidjeti na ovom link-u. Ovoga puta
također se radi o jednoj limunadi, a ovoga puta glavni akter je lavanda i to ni manje ni više nego domaća, točnije iz bakinoga vrta.
S obzirom kako sam o vodi pisao o prethodnom postu, ovoga puta i za ovu limunadu dosta dugo sam čekao da kupimo limun, koji nam je tada trenutačno bio luksuz, a i sjetio se se magneta
koje imam kod kuće. Da budem iskren magnete nisam dosta dugo upotrebljavao za vodu, gotovo da sam i zaboravio na njih, no tata me podsjetio da ih imamo, te ih odlučio koristiti za ovu limunadu i to samo iz razloga jer ovakvu vodu nemate, niti ćete je ikada moći pronaći i kupiti na tržištu. Na taj način ljudi koji imalo razmišljajuo svojem životu i stilu prehrane odlučili bi se za ovakvu vrstu alternative, a sve tvornice vode ili kako ja znam reći tzv. "žabokrečine"bi propale, ljudi bi samo magnete upotrebljavali i nakon kušanja ovakve magnetizirane vode ne bi im više nikada palo na pamet da kupuju tvorničke splačine.

Magnetiziranu vodu zbilja treba probati i kušati je da bi se mogao donijeti nekakav sud o njoj, no ja ću Vam odmah reći kako je neusporediva s onom vodomm iz slavine, a još više s onom flaširanom vodom. Magneti u ovoj priči imaju ulogu da vodu obogate kisikom i omekšaju je, a zatim razbija nataloženi kamenac kojega se ne možete u potpunosti
riješiti jer će on i dalje biti prisutan, no neće biti u svojem izvornom kristalnom obliku, već u drugome i u njoj se ne mogu hvatiti u organizmi oni tzv. "kalcifikati". Magnetizirana voda štiti i jača Vaš imunitet i štiti organizam. Ne znam kako bih Vam što preciznije i točnije predstavio takvu vodu, no mogu samo reći da magnetizirana voda
predstavlja tzv. "živu" vodu, za razliku od one iz slavine i flaširanu, dok te dvije me podsjećaju kao da su mrtve, sve hranjive tvari iz vode su nestale, ne osjeti se gustoća, dok se
kod magnetizirane vode točno može primjetiti razlika. Isto tako primjetio sam kako sam sit od takve vrste vode, kao da Vas nahrani.
Isto tako kod magnetizirane vode mijenja  se viskoznost, provodljivost i Pb, kao i površinska napetost, što je sve važno za život i ubrzanje metaboličkih procesa, razgradljivost proteina, enzima i dr.Dovoljno je napuniti određenu bocu s vodom, te je postaviti na magnete da kao takva stoji od 12- 24 sata. Kad na rubovima i krajevima boca ili kanisterima budete primjetili malene sitne
mjehuriće će biti znak da je voda magnetizirana i spremna za konzumiranje. Kao takva magnetizirana može stajati 3-4 dana.Voda kao takva je mnogo čišća, nema nikakvih sitnih čestica koje možete svakodnevno vidjeti u čašama, niti kamenca, u što sam se već i sam ranije uvjerio.
I to bi za sada od mene bilo to, a za nekoliko tjedana krećemo s onim standardnim i klasičnim recpetima za koje vjerujem da većina nestrpljivo očekuje. :)


Potrebni sastojci :

  • 1 l magnetizirane vode
  • 2 veća limuna ( manje ili više, ovisno da li više volite slađe ili kiselije )
  •  
  •  Sastojci potrebni za sirup od lavande :
  •  
  • 300-350 g sušene lavande 
  • 150 g šećera kristala
  • 2-3 jušne žlice vode


Dodatni sastojci :

  • kalupi za muffine, plastične slamke
  • kolutići limuna i sušene lavande ( po želji i za dekoraciju )
  •  
  •  + 
  •  
  • pola čajne žlice soka od višanja ( ili tek toliko da dobijete nijansu i boju lavande - nisam htio dodavati nikakve umjetne prehrambene boje, već sam se dosjetio soka od višanja )




Postupak:

Posudice za led napunite vodom, te u svaku stavite listove mente i sušene cvjetove lavande, te spremite u duboki zamrzivač sve dok se voda ne zaledi. To će nam poslužiti kao dodatna dekoracija, ali i da rashladi ovu limunadu tokom ljetnih dana.




Limune dobro operite, te ih ocijedite na klasični način.


Ukoliko ne volite komadiće ocijeđenih agruma kasnije ih jednostavno samo procijedite kroz gustu cjediljku ili gazu.





Za sirup od lavande u manji posebni lončić dodajte vodu,šećer i sitno iskidanu sušenu lavandu.
Kuhajte na laganoj vatri sve dok voda ne ispari i šećer se ne otopi i dok se ne dobije gusti šećerni sirup.



Šećerni sirup bi trebao biti takve konzinstencije koju možete vidjeti na doljnjoj fotografiji :



Što se tiče magnetizirane vode, ostavio sam je 12 sati da stoji na magnetima. 



I maleni sitni mjehurići koje možete primjetiti na krajevima boce, što je znak da je voda spremna za konzumiranje. 


Pred sam kraj u posudi u kojoj ste dodali limunovog soka, dodajte procijeđeni sirup od lavande i magnetiziranu vodu.


Nakon toga dodajte vrlo malo soka od višanja, dobro izmiješajte i spremite u hladnjak. Meni se slučajno omaknulo malo više soka od višanja, pa nisam dobio lijepu nijansu koja bi asocirala na boju lavande.



Pred samo posluživanje bilo da ćete ovu limunadu posluživati na nekakvom otvorenom prostoru, možete napraviti ove vrlo efektne, ali i dekorativne dekoracije za čaše. Ovo bi se najviše odnosilo onda kada ne želite da u Vašem piću završi nekakve vrste cvijeća, topole, sitnih mušica ...



Napravite ih na način da papirnate košarice od muffina lagano po sredine probušite, te kroz provučete plastične slamke. 





I pred sam kraj smrznute kockice leda u koje sam stavljao listiće svježe mente i sušene cvjetove lavande.





I to bi bilo to. Poslužite uz takve ledene kockice leda i dekorirajte po vlastitoj želji. :)














1 komentar:

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)