Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

četvrtak, 12. lipnja 2014.

[Ročkas 1:] Parfe torta s jagodama i rižom


 
  Baš kao i prošlogodišnji rođendan koji sam objavio radio sam poprilično dosta stvari uključujući i pića tipa domaćeg piva od đumbira s dodatkom limuna i naranče, a za ovaj rođendan sam odlučio napraviti istu stvar, samo očigledno nije bilo dovoljno muške publike koja bi konzumirala ta piva 😁😂, dok je domaći bitter lemon išao dosta dobro i bio je mnogo više prihvaćeniji.  
Što se tiče rođendanske torte oko nje sam se poprilično dugo dvoumio koju i kakvu da napravim, te je odabir došao na parfe tortu od jagode, te se odlučio za nesvakidašnju kombinaciju  i to one riže na mlijeku koju sam ukomponirao s parfeom od jagoda. Dosta dugo sam si razmišljao o kojekakvim kombinacijama koje nisu svakidašnje, ali opet da ostavim dojam i na svoje goste, te sam sam im tokom završene konzumacije torte upitao ih da li mogu pogoditi o kojem dodatnom i tajnom sastojku je riječ. Većina je zaključila da se radi o nekakvim orašastim plodovima, no kad su čuli o čemu je zapravo riječ ostali su pozitivno i ugodno iznenađeni.Rižu na mlijeku sam samoinicijativno napravio, nisam htio kupovati onu već umiješanu tvorničku smjesu, jer ukoliko dosta dugo pratite moj blog i moje objave znate da sam strašno rigorozan i kritičan kada su gotove kreme, nadjevi, biskviti i sve druge stvari  u pitanju, a naročito onda ukoliko netko ima određenog svojeg slobodnog vremena. Torta je sama po sebi vrlo jednostavna za pripremu, a sami parfe od jagode ne može biti jednostavniji, no opet torta će biti savršeno efektna ukoliko je ukrasite na isti ili barem slični način kao ja. Što se tiče rolade s marmeladom od jagoda nisam imao jednu dovoljno, te sam normativ uduplao jer sam se na samom kraju priče ipak odlučio napraviti tortu u okruglom kalupu od 30 cm. Pisao bih Vam još svašta nešta, no kako sam već naveo na početku uvoda ne želim previše opteretiti ovaj post, pa s toga ću Vam ovoga puta predstaviti ovu tortu, cheesecake s voćem i koji se peče. 


Sastojci potrebni za biskvitno tijesto ( roladu s marmeladom od jagoda ):

  • 10 jaja ( po mogućnosti domaćih zbog bolje i kvalitetnije boje biskvitnog tijesta )
  • 2 jušne žlice gusnella
  • 2 jušne žlice vruće vode
  • 140 g glatkog brašna
  • 1 korica ( cijela ) limuna
  • 300 g šećera kristala
  • 200-250 g marmelade od jagoda


Sastojci potrebni za kremu :

  • 150 g jagoda
  • 150 g šećera kristala
  • 10 listova želatine
  • 2 jušne žlice arome jagoda
  • sok od jednog limuna
  • 200 g riže na mlijeku ( u nedostatku iste možete slobodno kupiti gotovu i skuhati je u mlijeku )
  • 600 ml slatkog vrhnja za šlag ( isto tako možete koristiti i onaj na bazi bilja, dok Hole upotrebljavam i koristim samo za vanjski dio torte )

  • + 250 ml slatkog tučenog vrhnja ( za ukrašavanje, svježih jagoda ili bilo čega drugoga s čime želite ukrasiti tortu )

Postupak :

Jaja, vruću vodu, limunovu koricu i šećer pjenasto ulupajte. S time da gledajte da jaja barem stoje vani na sobnoj temperaturi barem pola sata kako bi se što bolje tokom miješanja umutila.Brašno i gustin skupa promiješajte i prosijte. 



Na taj način brašno ćete prozračiti i očistiti od eventualnih nečistoća što dakako doprinosi mnogo boljem i kvalitetnijem biskvitnom tijestu. 
Pleh za pečenje ( koristio sam onaj najveći i najplići od pećnice ) prekrijte s papirom za pečenje, te ga premažite s vrlo tankim slojem suncokretovog ulja.  Biskvitno tijesto pecite na 220C na cca 10 minuta ili ga testirajte pomoću drvene čačkalice. Ukoliko se na čačkalici ne nađe nikakvog biskvitnog tijesta to Vam je znak da je biskvitno tijesto pečeno. Biskvit odmah nakon pečenja izvadite iz tepsije, uklonite papir za pečenje, te ga stavite na kuhinjsku krpu koju ste prethodno natopli s malo vode, te posipajte sa šećerom kristalom.


Biskvit dok je još topao premažite s malo debljim slojem marmalade od jagoda, te pomoću kuhinjske krpe zarolajte odmah u roladu, te kao takvu ostavite sa strane da se malo ohladi. Kad se ohladi u potpunosti objema uklonite kuhinjsku krpu te zarolajte u roladu i narežite na debljinu jednog manjeg prsta. 




Okrugli obruč za torte postavite na pladanj na kojemu ćete složiti tortu, te svaki komad narezane rolade s marmeladom od jagoda poslažite prvo u obruč sa strane, a zatim na  sasvim donji dio obruča. Nažalost fotografije toga postupka nemam jer je mrak već pao naveliko, a nisam htio fotografirati uz prisutnost blica. 

Želatinu u listićima omekšajte u vodi. Jagode dobro operite pod mlazom hladne vode, te ih očistite, zagrijte na slabijoj vatri s limunovim sokom, šećerom, te ih pomoću viljuške malo zgnječite. Natopljenu želatinu dobro ocijedite, te joj dodajte toploj i sada već ukuhanoj smjesi od jagoda, limunovog soka i šećera, te otapajte na laganoj vatri uz učestalo miješanje. Nakon toga ubacite 200 g riže na mlijeku. Normativ koji sam koristio za rižu na mlijeku je 150 ml mlijeka i 50 g riže. Kuhajte na laganoj vatri uz neprestano miješanje kada prokuha, te je skuhajte al dente kako bi tokom konzumacije torte u kremi se osjetila hruskavost riže.  Slatko vrhnje istucite u šlag, no pripazite da ga ne pretučete previše, te dodajte smjesi od jagoda i želatine. Dobivenu smjesu direktno prebacite na posložene rolade. Sami vrh lagano nožem zagladite i poravnajte površinu, ostavite vani nekakvih 15-tak minuta, a zatim je prebacite u hladnja i držite tamo najmanje 24 sata sve dok se krema ne stisne i dobro ne ohladi. Sutradan uklonite obruč s torte, te je ukrasite po vlastitom nahođenju, željama i mogućnostima. ;) 







Neću pretjerivati s dodatnim receptima i stvarima koje sam priprema za rođenadan, tako da ćete i sutra morati posjetiti blog i vidjeti što sam sve još radio. ;)

Osim svih navedenih stvari pronašao sam jedne bijele balone koji su stari oko sedam godina, no još uvijek su poslužili svrsi. Napunio sam ih s onim jestivim perlicama koje se stavljaju na torte i kolače, no kako im je istekao rok trajanja nisam ih želio baciti u smeće, već sam njima napunio balone koje sam kasnije ocrtao s razno raznim motivima iliti tzv. "smile-ićima". Te iste balone sam tokom zabave bušio s iglama. :D





To bi bilo za danas to, a sutra na blogu moći ćete vidjeti i recepte za ove stvarčice. ;) 



3 komentara:

  1. Znaš da sam već krenula u jurnjavu jagoda ( meni su nezamenljive :-)).
    Nedostajao si, baš. Kvalitet kakav je redak na blogovima, studioznost, taj pristup, baš si nedostajao :-)).

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro došao nazad i sretan ti roćkas! Super je imati rođendan kad je sezona jagoda :) Torta je prekrasna, baš si ju lijepo ukrasio. Zanimljiv mi je ovaj dio s rižom, mogao si poslati komadić za probu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for sharing such an information with us..

    OdgovoriIzbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)