Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

četvrtak, 17. srpnja 2014.

[Ročkas:] Jello shots & Mimoza salata


  Jello shots njih sam prije nekoliko godina primjetio na Pinterestu i otada mi nisu izlazili iz glave i jednostavno odlučio sam ih napraviti za svoj rođendan koji se odvijao u petom mjesecu ove godine jer sam smatrao da bi se svima moglo svidjeti, što zbog šarenih boja i naravno opet nečega drugačijeg i inovativnijeg. Jello shots bih mogao u onim najkraćim crticama opisati kao nekakvu vrstu alkoholnog deserta, iako ih možete napraviti i bez dodatka alkohola ( u najčešćim slučajevima votke ) tako da ih i maloljetne osobe mogu konzumirati bez ikakvih problema. :) Iako nisam veliki fan želatine ovi maleni alkoholni deserti/pića me nisu ostavili ravnodušnim. Svakoga od njih možete kombinirati s bilo kojim gotovim bezalkoholnim voćnim sokovima. Koristio sam šumsko voće, Iso sport ( plavi ) i klasični juice od naranče.


Sastojci :

  • 20 jednokratnih plastičnih čašica - 0,4 ml 
  • 2 dl votke ( koristio sam Vigor )
  • 6 dl soka
  • 15 g mljevene bijele želatine
  • 2 jušne žlice šećera kristala 
 



Postupak :

Želatinu natopite u 5 jušnih žlica voćnog soka. Ostatak voćnog soka stavite u posebnu posudu, te ostavite da prokuha zajedno sa šećerom. Kad prokuha maknite s vatre , dodajte prethodno namočenu želatinu i dobro izmiješajte. Pred kraj dodajte votku i još jednom dobro izmiješajte. Po želji u svaku plastičnu čašicu možete dodati i malo mineralne vode zbog efekta mjehurića koji će se moći vidjeti nakon što se ovaj alkoholni desert/piće ohladi i stegne. Dobivenu tekućinu isipajte u plastične čašice koje ste prethodno isplahnuli s vodom ili premazali s tankim slojem ulja. Neposredno prije posluživanja sam ih umočio u šećer kristal. Nisam koristio ulje, no mislim da ću ga sljedeći put upotrijebiti jer dotični žele jednostavno nije htio izaći sam iz čašica neposredno prije konzumacije, pa sam gostima morao dati i čajne žličice.😁




Mimoza salata 
   



S njom sam se prvi puta susreo prije više od četiri godine, no s vremenom sam shvatio kako tu koju sam prvu vidio i radio nije i nema nikakve veze s ovom koja je zbilja eksplozija, ali i kalorija, pa ukoliko ste na bilo kakvoj dijeti slobodno je zaobiđite. 😀  Onu koju sam ja tada znao i radio je prema uputama drugih sastojala se od svježe zelene salate koja je bila blago začinjena maslinovim uljem, limunovim sokom i solju, te na samom vrhu se naribao kuhani žumanjak.
Što se tiče nekakvog normativa da Vam budem iskren i nemam već sam je radio onako odokativno kako bi se reklo. Sastoji se kuhanog krumpira, kiselog vrhnja, majoneze, kiselih krastavaca, kuhanih jaja i nešto malo klasičnih začina poput soli i papra, a dekoraciju sam napravio od kuhanih bjelanjaka koje sam obojao s jestivim prehrambenim bojama.  Mimoza naziv je dobila po tome jer su svi sastojci ribani i dosta osjetljivi, a naročito onda kad je planirate zagrabiti sebi u svoj tanjur.


Za tu salatu Vam preporučujem da je odmah radite i kao takvu poslužite u prozirnim staklenim zdjelama kako bi se svaki određeni dio vidio i kako bi izgledala što efektivnije. Na samo dno stavite malo deblji sloj prethodno skuhanog, a zatim naribanoga krumpira. Posolite i poparite, a zatim premažite s kiselim vrhnjem. Nakon toga dodajte šunke za pizzu sitno isjeckanu ili ugrubo iskidano i sitno ribana kuhana jaja.


Premažite s tankim slojem majoneze, zatim opet ponovite s kuhanim krumpirom i šunkaricom.


Dodajte opet red kiseloga vrhnja, posolite, poparite i dodajte naribane kisele krastavce, zatim kiselo vrhnje, ribani kuhani krumpir i zaokružite kompletno cijelu priču s ribanim žumanjcima ili cijelim jajima, ovisno o dekoraciji. Naribao sam samo žumanjke, a kuhani bjelanjci su mi poslužili kao dekoracija za cvjetove.😊


Bio sam poprilično lud sa svim tim pripremama, te se odlučio našaliti na svoj i tuđi račun, te napravio nešto ovakvo. :D :D 

 I maleni dijelić onoga što sam radio i dio onoga što se nalazilo na stolu. 




1 komentar:

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)