Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

ponedjeljak, 18. kolovoza 2014.

[Kad se sve posloži:] Perkelt od piletine

 
 E sada da ne bih opet pretjerao s kilometarskim uvodima htio sam nešto napisati i o ovom perkeltu kojega naprosto obožavam. Jednostavan je za pripremu da ne može biti jednostavniji, no opet je tako ukusan i tako zarazan da kad ga jednom probate vjerujem da ćete ga uvrstiti u svoja jela koja radite za obitelj, prijatelje... Moj otac kad si da truda uistinu zna napraviti savršene perkelte i iskreno volio bih kad bi mu se dalo to češće raditi jer ih naprosto obožavam, no naravno da sam ja tu koji svakodnevno kuha i opet moram priznati otkako su one vrućine udarale iz dana u dan, iz tjedna u tjedan prestao sam toliko kuhati, no gledam da barem za vikend imamo nešto slatko. Kod perkelta mi toliko meso i nije bitno, no znam da se možda dobra većina neće složiti s time, no bitno mi je da isti taj perklet ima dobru tečnost bez da se dodaje previše zaprške,pa s toga u svaka takva jela volim stavljati više sjeckanog crvenog luka koji će Vam dati dodatnu gustoću, no bitno da povrće i meso malo karamelizirati koje također dodatno utječe na sam okus perkelta. Pod oznake sam ubacio "jela do 50 kuna" jer ovo jelo to može biti, no ukoliko ćete ga raditi za više od četiri osobe tada i budžet treba pojačati, no eto  vjerujem da će Vam se svidjeti, te da će se pronaći na Vašim stolovima. :) 


Sastojci : ( za cca 4-5 osoba )

  • 2 većih pilećih prsa
  • 5 srednjih glavica crvenog luka
  • 3 velike mrkve ( prethodno oguljene i narezane na kolutiće srednje debljine )
  • 3 srednja režnja češnja-češnjaka
  • 2 veća lovorova lista
  • 1 jušna žlica mljevene slatke paprike
  • sol i crni mljeveni papar ( po ukusu )
  • 1 dl suhog bijelog vina

Postupak : 

Na plitku i dobro zagrijanu masnoću dodajte prethodno otkoštena i očišćena pileća prsa nasjeckane na kockice srednje veličine, te ih pirjajte sve dok ne prestanu puštati vodu, a meso tada karamelizirajte.

Kad meso postane lagano karamelizirano dodajte sitno sjeckani crveni luk i češnjak, te pirjajte sve dok i luk ne postane malo karameliziran. 

Nakon toga dodajte nasjeckanu mrkvu i nastavite s pirjanjem. Što se povrće i meso bude bolje karameliziralo i sam perkelt će biti mnogo ukusniji. Dodajte sve navedene začine i pirjajte još nekakvih cca 5 minuta, a zatim podlijte s vodom i to sami odlučite ovisno da li više volite da bude tečnosti ili bez nje. 

Pred sam kraj možete dodati klasične zaprške ili glatkog bijelog ili nekakvog drugog brašna pomiješanog s vodom kako biste tu tečnost malo zgusnili. Poslužite ss prilog po želji. Ja sam na tržnici pronašao domaćih širokih rezanaca koje sam upotrijebio uz ovaj perklet iako više uz takva jela volim klasičnu kašicu s krumpirom. I to bi bilo to, jednostavno je da ne može biti jednostavnije. :) 






Broj komentara: 6:

  1. Divno izgleda!
    Nadam se da su ti se kockice napokon posložile :) Moram opet ponoviti kritiku po pitanju uvodnog dijela - nije problem dužina tog uvoda, već što tekst nije podijeljen na odlomke pa se teško čita, barem ovako preko ekrana. Možda takva "gromada" od odlomka odbije ljude pa ga ni ne čitaju, ali ja volim pročitati sve što piše i moram priznati da bi puno lakše bilo pratiti kad bi taj isti tekst bio podijeljen na 4-5 odlomaka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :( Kontam, u pravu si. :) Ajd javi se čim budem sad kroz koji tjedan izbacio drugi recept na blogu pa reci kak tada izgleda. :D

      Izbriši
  2. Hvala na ewcwptu.Ovakva jela su meni omiljena!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni cak i ovako slozen text upste ne smeta jer ponekad me vise dojme uvodni textovi nego sam recept. Citajuci tvoj zaista sam uzivala. Zaista, mozda je dobra ideja odvojiti ga na odlomke. Kako god, fotografije mame a po receptu cu spremiti ovaj tvoj Perkelt. Javljam utiske!

    OdgovoriIzbriši
  4. razmišljam o pripremi perkelta već godinama valjda :D a nikako pa nikako. imamo nekih par jela koja pripremamo i to je to. valjda da bude brzo gotovo pa da više vremena ostane za odmaranje. baš smo prasci :)

    i sad, kad sam naišla na ovaj tvoj recept, sad sam se zainatila, slijedi perkelt idući tjedan! defintivno!

    danijela

    OdgovoriIzbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)