Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

srijeda, 25. ožujka 2015.

[ 3.godine blogiranja: ] Sretan rođendan


Jučer je bilo 3.godine otkako vodim i pišem ovaj blog vjerovali Vi ili ne, baš kao i ja. Ne znam nekako imam dojam kao da je period malo kraći, no vrijeme jako brzo prolazi. Ovaj tjedan su me malo pritisnule nekakve druge obaveze pa nisam stigao ovaj post objaviti.

U ove tri godine preko 560.000 puta se klikalo na blogu, 117. osoba koje me prate i preko 340. različitih recepata, što slatkih, što slanih iz svih različitih kategorija,a neću niti želim spominjati koliko još recepata imam arhivirano na računalu gdje čekaju da ugledaju svjetlo dana. :)

Htio sam i imao namjeru objaviti nekakvu šarenu tortu s obzirom kako je ovo poseban post, no nisam pronašao ništa prikladno tome, pa ću Vam još jednom ukoliko ste propustili predstaviti jednu meni jako finu tortu iz arhive, koju možete pogledati klikom na fotografiju.

http://fashionable-food-on-my-way.blogspot.com/2014/06/malo-vremenasretan-mi-roendan2014-parfe.html
Svaki food blogger, uključujući i mene nakon perioda koji uključuje bloggiranje više od godinu dana jako puno toga može naučiti i vidjeti, a i svi Vi ostali ukoliko još niste postali, a želite ili jednostavno niste pronašli nikakvu inspiraciju ili ohrabrenje, evo nekoliko natuknica koje sam naučio u ove 3.godine blogganja. 


  • Ne mora svaki post-objava biti savršenog tipa i besprijekorna ( sve ovisi da li imate što za objaviti, da li imate vremena i ono najbitnije za sjesti i napisati nešto kvalitetno, dobro i poučno, što sve uključuje i malo o Vama, zgodama i nezgodama s kojima se nosite kroz život i sl. 
  • Interakcija s Vašim "pratiteljima" ( followers-ima ) treba uvijek biti prisutna i po mogućnosti uvijek im davati odgovore na pitanja koje ih zanimaju  
  • Što veće i kvalitetnije fotografije ( po mojem mišljenju )
  • Što kvalitetniji i što opširniji recepti ( opet po mojem mišljenju i zbog jedinstvenog razloga kako bi to određeno jelo/slasticu moglo napraviti bilo to pa čak i oni najveći amateri )
  • Uzmite malenu pauzu od blogiranja je isto tako poželjno nekada napraviti i kad osjetite trenutak ili inspiraciju tada nešto pisati ( baš kao što sam sada ja, jučer jednostavno sam bio premoren i nisam htio bilo što natipkati čisto da nađe na blogu )
  • Blog će se mijenjati u smislu kao što se i Vi mijenjate, na identičan način, što će moći svi primjetiti - ovisno koliko Vas "prate" i koliko su upućeni u Vaše kulinarske avanture
  • Budite svoji, a ne kopija svih drugih!
  • Postoji jako puno onih nazovimo ih "zločestim" ljudima koji su online i koji će Vam napisati nešto ružno ili podrugljivo. Ne obazirite se na takve! Ima takvih dosta i puno, a i isto tako onih dobrih i iskrenih koji će s Vama biti vrlo susretljivi i podijeliti osobna iskustva po pitanju bilo čega, tako da Vas takvo što nikad ne obeshrabri!
  • Uvijek razmišljajte dok nešto tipkate! Ne možete, mislim možete ali neće imati smisla da pišete besmislene priče i rečenice koje neće nikoga zanimati. Jednostavo uključite "kikiriki" kako bih ja rekao! :D 
  • Ne morate uvijek i svaki dan nešto objavljivati na blogu! Nitko Vas neće zaboraviti ukoliko i Vi ne zaboravite na njih i na sve ljude koje Vas "prate".
  • Uspjeh bloga ovisi najviše o Vama samima, a ne kojekakvi PR-ovi, "sljedbenici", reklame i sl.
  • Uvijek pišite o nečemu što će ljude zanimati i biti im zanimljivo i korisno!
  • Ukoliko ne želite pisati o hrani, pišite o čemu god drugom želite! Teme su uvijek različite, bitno da se Vama sviđa i da Vama odgovara takav način bloggiranja i objava!
  • I za kraj ( iako ima toga još puno - naveo sam jedne od bitnijih stavki kroz koje sam ja naučio) SVI SMO ISTI, bez obzira da li na blogu imate 1 milijun ili 20 "sljedbenika"! To baš ništa i apsolutno ništa ne znači i ne dozvolite da to utječe na Vaš sveukupni blog!
 Što ste vi naučili po pitanju blogiranja ?
Na Facebook-u sam jučer objavio i jednu fotografiju,a o čemu se točno radi, otkriti ću Vam kroz nekoliko tjedana kad budem imao prve rezultate toga s čime se trenutačno bavim. Do sljedećeg tipkanja!
 

Broj komentara: 6:

  1. Sretan 3 rođendan ;) Želim ti još veliko godina bloganja.

    I strinjam se sa svima natuknicama, koje si napisao.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan blogorodjendan- I ja sam malo duže na blogu.Ali mi se čini da je Google pls i Fejsbuk preuzeo glavnu ulogu u delenju recepta..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) U kojem smislu misliš, mislim da nisam razumio.

      Izbriši
  3. Zar vec punis tri godine? Svaka čast! srećan blogorođendan i nastavi da nas zabavljaš i inspirišeš svojim kulinarskim poduhvatima. Tortička je baš slatka:) A, taj tvoj "garden project" me je oduševio. Puno sreće i uspeha u daljem blogeraju:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da. :) Ne znam kad je brže proletjelo! :D Hvala ti. ;)

      Izbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)