Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

subota, 4. srpnja 2015.

[Junkie junk :] Punjene vrbovače s prženim krumpirima



 
Da, da, da,da znam ... Kome se uopće da stajati ispred štednjaka kad vani temperature prelaze preko 30 C... Niti meni baš, no kad jednostavno nemaš izbora i kad jednostavno nešto moraš tada ćeš to i napraviti. Evo nečeg s čime se nisam susretao, a ujedno kako od vrbovača možete napraviti idelanu zamjenu za meso.Iako ovaj recept nije nastao nedavno, naprotiv mislim da mi na računalu stoji malo još od prošle godine i čeka svoje vrijeme da bude objavljen. Prošle godine dobio sam od jedne poznanice vrbovače koje su bile smrznute i kad mi je rekla da od njih mogu napraviti i klasične zagrebačke odreske s još klasičnijim nadjevom - šunkom i sirom nisam se dugo dvoumio već zasukao rukave i bacio se u koštac s njima.

Što se junk food-a tiče tu sam uvijek slab.

No realno gledajući meni nije isto pojesti negdje vani junk ili ga napraviti kod kuće. Kod kuće sam daleko sigurniji da znam što jedem i uvijek je sve svježe i dobavljeno od domaćih OPG-ovaca, pa tada imam manju grižnju savjesti.  😁😁  Slažem se samo s činjenicom da treba svakako pripaziti što unosimo u sebe, ali da ću sad biti na nekakvim dijetama, izgladnjivati se, to nikada...

Ukoliko ste već probali moj domaći prženi krumpir onda znate da mu slabo tko može odoljeti. Što se vrbovača tiče nema tu nikakve prevelike filozofije jedino što treba na svaku staviti određeni nadjev, preklopiti s drugom vrbovačom, te pažljivo ispanirati i ispržiti u dubokoj masnoći. Na suncokretovom ulju više ništa ne pržim, već sam se prebacio na biljnu mast za koju kao kažu da je bolja od suncokretovog. Kome je za vjerovati ne znam, ali ima veću, širu i meni bolju namjenu. Ne mogu čak niti reći da je ovo ne znam kakav recept, ali vrlo dobro može doći kao ideje kad nemate nikakve inspiracije ili jednostavno želite nešto novo isprobati. Što se okusa punjenih vrbovača tiče jako me podsjetio na okus piletine jer ipak gljive u sebi sadržavaju više proteina nego li što ga bilo koja vrsta mesa ima. Vegetarijanci mogu upotrijebiti nadjev za punjenje na bazi sireva i povrća sve povezano jajima, a veganci tofu i sojine proizvode. Normativa nema pa bi bilo dobro da po osobi nudite 3-4 komada punjenih vrbovača uz odgovarajući prilog po želji. Za nešto "lakši" obrok vrbovače možete jednostavno sotirati na kombinaciji određene masnoće uz dodatak maslaca jer su gljive dosta suhe i jednostavno traže nekakvu masnoću kako bi bile mekše ili ih jednostavno možete napraviti na umak po želji.

Potrebni sastojci : ( za cca 2 osobe )

  • 10- tak komada svježih ili smrznutih vrbovača
  • šunkarice i sira trapista ( po potrebi )
  • klasični sastojci za paniranje ( bečki način : oštro brašno, jaja i krušne mrvice )
  • prethodno skuhani i ohlađeni krumpiri ( dolje u postupku moći ćete vidjeti direktni link kako ga pripremiti )
  • mješavina začina ( po potrebi i želji -  crveni luk i češnjak u granulama, sušeno peršinovo lišće, sol, mljevena slatka paprika, kajenski papar i sl .)
  • oštro brašno
  • biljna mast ( za prženje )


Postupak :
 
Moje smrznute vrbovače su izgledale ovako :Izgledom me malo podsjećaju na tofu, a laganim pritiskom imate dojam kao da pritišćete spužvicu koja u sebi sadržava veću količinu vode. Ukoliko radite sa smrznutim prethodno ih lagano ocijedite od viška vode.


 Na svaki kolutić gljive stavite šunkarice i sira trapista tako da nadjev ne prelazi preko njih i kako biste ih što jednostavnije ispanirali. 


 Na nadjev stavite drugi kolutić gljive, te prstima lagano pritisnite. Panirajte prvo u brašnu, jajima i krušneim mrvicama. Postupak možete još jednom ponoviti kako biste u potpunosti bili sigurni da nadjev tokom prženja neće iscuriti van na način da opet prvo uvaljate svaki komad prvo u jaja, a potom u krušne mrvice. Ukoliko Vam ostane viška slobodno ih možete smrznuti te kao takve smrznute odmah ispržiti.


 
 Ili ih kao jednostavniju iliti "light" verziju možete sotirati na tavi i poslužiti uz sotirano povrće ili bilo kakav drugi prilog po želji. 


Svaki komad nadjevenih vrbovača pržite u dubljoj masnoći sve dok ne dobije zlatno-smeđu boju, te ih ostavite na kuhinjskom papirnatom ubrusu kako bi se ocijedile od viška masnoće. 



Poslužite uz prženi krumpir za koji recept možete vidjeti na ovom LINK-u.



 
Za velike gurmane kao ja 😁 , poslužite uz kriške limuna i svježu sezonsku salatu po izboru. Kad bih imao priliku imati ovakvih gljiva kod sebe najvjerojatnije bih svoju prehranu bazirao na gljivama nego li na mesu, a vjerujte mi da nema baš nikakve razlike u okus i usporedbi s mesom.😉


Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)