Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

srijeda, 16. prosinca 2015.

[Povodilja : ] Tagliatelle s brokulom i chipsom od piletine



Što se samog ovog jela tiče odlučio sam se za meni osobnu najdražu kuhinju-talijansku.A isto tako napokon da natipkam i nešto slano i kako bi većina reklo "konkretno jelo". :D Većinu sastojaka koje sam upotrijebio za ovo jelo gotovo da nikad ne upotrebljavam, no ponekad si dam oduška ili ako želim nešto brzo skuhati.Tako ćete tu moći pronaći gotovi mesni temeljac, vrhnje za kuhanje i bezobrazno skupu tjesteninu i sir u trokutićima za koje ne znam kad sam ih zadnji put jeo, a kamo li ih stavljao u jela. Isto tako dosta davno sam otkrio za pileće čvarke, no tek sada ih po prvi puta objavljujem i mogu reći da im je okus totalno identičan onim svinjskim, što po okusu, što po izgledu, a isto tako visokokalorično. Kad kuham obično uvijek iskoristim sve što je moguće, ogolim namirnice do samog kraja pa sam s toga i napravio ovaj chips od piletine, dok ću kosti iskoristiti za temeljac. Vrhove tikvice sam stavio u posudu s vodom da ih ponovo "obnovim", a to su samo neki od primjera. Takva su vremena nažalost došla, nema rasipanja i stroga racionalnost, što je ujedno jako bitna stavka svakog kuhara. Sve češće i češće radim povrće al dente iz samog razloga što je zdravije, a i zasitniji, svi vitamini i boja su bolje očuvani, iako većini ljudi je to strani pojam, navikli su sve prekuhavati, prezačinjavati. Zapravo sami sebi skakati u želudac, a i samim time sve više i više jesti jer ih nešto prekuhano ne zasiti dovoljno. Zato sam pred sami kraj ubacio tikvicu i brokulu jer se tu radi o dosta osjetljivom povrću koje ne treba previše termički obrađivati. 

A sad 'ajmo na recept! ;)

Sastojci potrebni za umak :

  • 4 velike glavice crvenog luka
  • 2  mesna temeljca ("srca"- oni od Podravke )
  • 1 vrećica gotove juhe od brokule i cvjetače
  • 1 svježa brokula srednje veličine
  • 1 svježa veća tikvica
  • 2 manjih pilećih prsa + kožica od piletine ( za chips )
  • 4 trokutića sira
  • 500 ml vrhnja za kuhanje
  • mlijeka po potrebi
  • sol i bijeli mljeveni papar ( po ukusu )

Sastojci potrebni za aranžiranje :
  • kuhana jaja
  • sušeni končići chilli-ja
  • chips od piletine 
  • + zelena i bijela tjestenina (tagliatelle - koristio sam od "Barille" ili bilo koji drugi prilog po želji )

Postupak :

U dubljoj posudi na plitkoj masnoći pirjajte crveni  luk koji ste prethodno nasjeckali na rezance. Pirjajte ga sve dok se ne počne karamelizirati, a zatim dodajte dva "srca" mesna temeljca. Podlijte s otprilike 200 ml vode, poklopite te ostavite 5 minuta da kuha na laganoj vatri.


 Nakon toga ubacite sadržaj gotove juhe od brokule i cvjetače, te dobro promiješajte. 

Ostavite da se kuha cca 5 minuta. A u međuvremenu očistite pileća prsa, te ih narežite na žlijen. Sotirajte ih na plitkoj masnoći sve dok se meso ne iskaramelizira, a opet pazeći da se ne prepeče i ostane suho. U posudu u kojoj pripremate umak dodajte vrhnje za kuhanje i sir u trokutićima. Začinite solju i bijelim mljevenim paprom po ukusu.


Nakon toga ubacite sotirana pileća prsa te ih ostavite 10-tak minuta da se kuhaju i dodatno omekšaju. Po potrebi i ovisno kakvu gustoću umaka želite možete ubaciti i malo mlijeka. Pred sam kraj kuhanja ubacite očišćenu brokula i isjeckanu tikvicu. 




Umaku pred kraj dotjerajte okus. Tjesteninu skuhajte po uputama s vrećice pazeći da je ne prekuhate. Ja osobnu uvijek kuham sve al dente ( iliti pod zub kako bi se reklo), ne volim prekuhavati svidjelo se to nekom ili ne. Aranžirajte s chilli rezancima, tvrdo kuhanim jajima i chipsom od piletine. 
Što se samoga chipa od piletine tiče, odvojio sam kožu od mesa, te sve skupa ispržio na dubokoj masnoći sve dok kožica nije poprimila zlatno-smeđu boju. Stavite na papirnati ubrus kako bi se izvukao višak masnoće, te neposredno prije posluživanja dodatno posolite po ukusu.







Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)