Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

[Najbrže ikada:] Punjena pannacotta s tostiranim lješnjacima

Kad bih me netko tko se po prvi puta susreće s ovakvom vrsta deserta, a općenito i samog naziva upitao što je to, vrlo pojednostavljeno bih objasnio kako se radio o kremastom desertu sličnog izgleda kao i puding ali nije puding. Pannacotta je talijanska slastica, a u prijevodu bi značilo "kuhana krema", a glavni sastojci su : slatko vrhnje, šećer, mlijeko i želatina. Priprema je vrlo jednostavna i zaista ne zahtijeva preveliko slastičarsko iskustvo. Vrlo je popularna i priznata diljem cijele planete, a kombinacije su bezbrojne. 

No kako ne bih sve idealizirao, ipak postoje i neke stvari na koje biste trebali pripaziti, a to je : vrlo je lako da nastanu grudice zbog neudjenačene temperature sastojaka ili pak se može dogoditi da se doda prevelika količina želatine pa ćete tako dobiti umjesto kremastog, gumeni desert. Što se oblika tiče možete koristiti bilo kakve kalupe, te dekorirati kako želite.  

Ovu pannacottu uopće nisam planirao raditi jer mi je sestra zabunom umjesto slatkog vrhnja za šlag donijela gotovu kremu za pannacottu. I sad što ću, kako ću, a opet bih nešto malo drugačije i nesvakidašnje s obzirom kako na mojem blogu možete pronaći već nekoliko verzija pannacotta. I tako dok sam razmišljao kako ću i što ću odlučio sam si opet malo zakomplicirati i napraviti punjenu i to s muškatnom bundevom,malo tostiranih oraha  i začinom za medenjake, te dodatno aranžirati s tostiranim lješnjacima i vučenim šećerom. 

Totalno neplanski i nikad, ali nikad ne bih kupio gotovu kremu jer to jednostavno nisam ja. Zato mislim da je ovo desert koji će se većini svidjeti, a i usput olakšati dodatnu pripremu za one koji nemaju vremena ili volje pripremati deserte. Ovaj moj desert je samo prijedlog kako biste i na koji još dodatni način mogli oplemeniti samu pannacottu, a Vi se slobodno možete poigrati pa napraviti vrlo jednostavne voćne preljeve i umake ili tostirane orašaste plodove i sl. Nemam normativ za ovaj desert jer je sve ispalo totalno neplanski pa sam sve stvari radio kako bih rekao "odokativno".Ukoliko Vam i ostane viška nadjeva od bundeva možete ih slobodno smrznuti pa upotrijebiti za bilo koji drugi desert.


Potrebni sastojci :

  • 1 l gotove kreme za pannacottu ( Meggle )

Dodatni sastojci :


  • 200 g muškatne tikve
  • mješavina začina za medenjake ( po ukusu )
  • 1 jušna žlica bagremovog meda
  • tostirani orasi ( za punjenje )
  • tostirani lješnjaci ( za aranžiranje )

Vučeni šećer :


  • 100g šećera
  • 100 ml vode


Postupak : 

Muškatnu tikvu ogulite, te naribajte na krupnoj stranici ribeža. Dodajte po ukusu začina za medenjake i med, te dobro izmiješajte i ostavite sa strane.


Nakon toga pripremite željene kalupe, neka Vas čekaju dok kuhate kremu. Sadržaj gotove kreme istresite u posudu i skuhajte je prema uputama s ambalaže. 


Kad krema prokuha maknite je s štednjaka. Kalupe u kojima ćete poslužiti pannacottu lagano isperite pod mlakim mlazom vodom ( baš kao i kod pripreme klasičnog pudinga ). 
Za vučeni šećer u manju posudu dodajte vodu i šećer ( skupa ), te kuhajte na laganoj vatri BEZ MIJEŠANJA bilo kakvim predmetom i to sve dok ne dobijete tekući karamel kako je prikazano na fotografijama. 

       

Na dno svake posudice stavio sam vrući karamel, ostavio da se dobro stegne, a zatim preko toga sam stavljao kuhanu pannacottu. 

        

Neke sam ostavio bez karamela, s time da sam u zdjelicu uspio malo kuhane kreme. Stavio u zamrzivač na brže i zbog brže pripreme iako to isto nikad ne radim. :D Kad se prvi dio kreme stegnuo na njega sam stavio metalni izrezivač koji sam napunio nadjevom od bundeve, a u neke sam stavio tostiranih oraha.

             

Opet se podlijeva s kuhanom kremom i stavlja u duboki zamrzivač. 


I to bi bila cijela priča oko ovog deserta. Da budem iskren premišljao sam se puno puta da li da objavim ovaj desert s obzirom kako nikad ovakve stvari ne upotrebljavam i čisto me je sram toga. :D   Mislim vrlo je jednostavno, no Vi ne morate toliko komplicirati kao ja. :D 
Pred samo posluživanje na brzinu sam izvukao na masnom papiru za pečenje crte i različite druge oblike od vučenog šećera, te aranžirao dodatno s tostiranim lješnjacima.  :)

           


       


 

           






Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)