Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

utorak, 22. listopada 2019.

[Rafiniranost:] Orašasti kruh s bananama


Naš organizam i naše tijelo su hramovi, a ono što uglavnom konzumiramo definira nas, barem tako kažu. Ne znam koja hrana bi mene definirala jer gledam da konzumiram različitu vrstu hranu, tj. da je raznolika, ali isto tako nisam osoba koja baš pretjerano upotrebljava i konzumira izričito zdrave sirovine. Uglavnom nastojim izbjegavati rafinirana ulja, šećere i masti jer osim što nemaju nikakvu hranjivu vrijednost gledanu s nutricionističkog stajališta i jer su štetni za organizam, a osim svega navedenoga, rafinirane sirovine su bezukusne pa nije niti čudno kad nešto želite zasladiti ili pripremate nešto s mastima i uljima kao što su takve nemaju uopće taj prirodni okus, tj. organoleptička svojstva su ravna nuli. Mediji nas iz dana u dan bombardiraju i izazivaju polemike u nama, namečući nam različite životne stilove kao i prehranu, no ne treba se pretjerano obazirati na takve stvari jer na kraju balada svaka individua će sama za sebe izabrati ono što smatra da je najbolje za nju/njega.  Jedno duže vrijeme vodila se polemika što je zdravije : svinjska mast ili ulje? Ulje, ali nije navedno koje i kakvo ulje je duže vodilo i bilo u vodstvu naspram svinjske masti, a danas je opet svinjska mast bolja i zdravija od ulja. Ulja su također bitna za naš organizam, a naročito ona hladna prešana, nerafinirana i organska. Prije nekoliko dana u jednom trgovačkom centru htio sam kupiti ćevape koji nisu bili bez razloga na "akciji", no kada sam pregledao deklaraciju ustanovio sam kako se u tom mesnom pripravku ne nalazi niti 50 % mesa, a ostatak je soja i gluten, odustao sam. S toga obavezno čitajte deklaracije i educirajte se. 😉

Banana kruh. Što reći o njemu, a da već ne znate? Jedan dio većine ga zove kruhom, druga većina kolačem, no isto tako može se uvrstiti i pod kategorijom slatkog, voćnog kruha.Uvjeren sam da i sada imate u kući višak banana kojima polagano izlazi rok trajanja. Postoji jako puno verzija istoga kojima je glavna baza univerzalna, a dodaci poput hladnih prešanih ulja,nerafiniranih šećera, maslaca, čokolada i voća daje ovom vrlo jednostavnom i ukusnom kruhu sasvim novu i moderniju verziju. Na blogu postoji još jedna verzija s hladnim prešanim uljem od maslina i višanja i za koju god se verziju odlučite siguran sam da će Vam se svidjeti. Ovoga puta još jedna suradnja s ORGANICA VITA uz dodatak meni osobnog najdražeg maslaca od sjemenki bundeve i djelomičnog udjela hladnog prešanog organskog ulja od konoplje, mojih domaćih i mirisnih malina, te tamnih čokoladnih kapljica.Sočan, mekan i mirisan. Idealan uz doručak s dodatnim dodatcima, uz čaj, kavu, pa čak i da ga nekome poklonite.  Obožavam tu zemljanu i orašastu notu u jelima i slasticama i savršeno se uklopilo u ovu zdraviju verziju kruha od banane.  Što se same izrade tiče vrlo je jednostavna i svakome dobro uspije, nema potrebe da palite miksere,svima se sviđa,a možete i djecu uključiti u izradu ove poslastice - potrebno je posebno izmiješati suhe i mokre sastojke, te ubaciti omiljene i najdraže sirove, te ispeći. Ukoliko ste intolerantni na gluten, slobodno možete ubaciti i bezglutensku verziju, tj. brašno. Pogodno je i za vegetarijance.Vjerujte mi na riječ da sam mnogo duže pisao ovaj post, nego li što je njegova kompletna obrada zahtijevala vremena. 😁 A sad sve što mogu reći je da ga svakako isprobate, javite dojmove i krećemo s receptom.

Potrebni sastojci : 

MOKRI SASTOJCI:

  • 3 komada banana ( tamnije, a možete koristiti i one "točkaste" ili ako se jednostavno želite riješiti ih😁 )
  • 2 jaja ( po mogućnosti domaćih, veličina M  )
  • 60 ml sirutke 
  • 2 jušne žlice maslaca od sjemenki bundeve by "Organica vita"
  • 120 ml ulja ( koristio sam pola- pola tj. 60 ml nerafiniranog suncokretovog ulja i 60 ml hladnog prešanog ulja od konoplje by "Organica vita")

SUHI SASTOJCI :

  • 240 g bijelog glatkog brašna ( iz ekološkog uzgoja )
  • 1/2 čajne žličice himalajske soli
  • 110 g tamnog muscovado šećera ( ili bilo kojeg drugog nerafiniranog )
  • 1 puna čajna žličica sode bikarbone ( bez aluminija)
  • 110 g čokoladnih kapljica ( cca 70 % kakaa - 10 g odvojite za kasnije  )
  • 170 g svježih malina ( 20 g odvojite za kasnije ) 


Postupak : 


Pripremite dvije posude. U jednu stavite sve navedene suhe sastojke, a u drugu stavite sve mokre sastojke s time da čokoladne kapljice i maline ćete ubaciti pred sami kraj izrade bisvitnog tijesta. Suhe sastojke obavezno prosijte. U drugoj posudi u kojoj Vam se nalazi mokri sastojci ubacite banane te ih viljuškom dobro usitnite, pa dodajte jaja i sirutke sobne temperature, hladno prešano ulje od konoplje i muscovado šećer, te ručno dobro izradite.U mokre sastojke ubacite suhe sastojke te pomoću spatule dobro izmiješajte sve dok ne dobijete homogenu smjesu, a zatim pred sam kraj ubacite maline i čokoladne kapljice. Kalup za pečenje obložite masnim papirom za pečenje kojega možete premazati rastopljenim maslacem, a zatim gotovu smjesu izlijte u kalup za pečenje. P.S dimenzije kalupa koje sam koristio su : 13x23,5 cm.


      


Po vrhu poslažite ostatak svježih malina i čokoladnih kapljica, te pecite na 180 C cca do 50-tak minuta, ovisno o pećnici. Pečenost biskvitnog tijesta možete provjeriti s drvenom čačkalicom, a pred kraj pečenja vrh kruha možete prekriti s malo aluminijske folije kako vrh tokom pečenja ne bi dobio tamnu koricu koja ujedno može postati i gorkog okusa. Nakon pečenja ostavite u kalupu 10-tak minuta. Prebacite na rešetku da se ravnomjerno ohladi, a zatim ga režite po želji i odmah poslužite. 



https://organica-vita.com/


Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)