Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

petak, 4. svibnja 2012.

Torta od krumpira

Nakon završene srednje škole ova torta također spada među prve koje sam radio. Vrlo je jednostavna za pripremu, a najviše sam se veselio tome kada sam svoje ukućane zeznuo i rekao im da je to zapravo torta od kestena jer sumnjam da bi u protivnom uopće probali tortu. Naviknuli su na klasična jela bilo da su slatka ili slana i ne vole eksperimentiranja kada je hrana u pitanju. Ostali su oduševljeni, a tek kad je svatko od njih pojeo svoju krišku torte priznao sam im i rekao o čemu se radi. Torta sa svojim okusom zaista podsjeća na kesten, nikada ne biste mogli reći da je od krumpira. Dimenzije kalupa sam koristio najveće koje sam imao 30x19 i naravno premda tada nisam imao iskustva sa pravljenjem i pečenjem biskvita držao sam se one standardne recepture za biskvit.

Sastojci za biskvit :

6 jaja
6 jušnih žlica šećera
6 jušnih žlica glatkog brašna
1 jušna žlica gorkog kakaa
1 p.p.
mlijeka po potrebi

Sastojci za kreme:

1, 5 kg krumpira
300 g maslaca
150 g šećera u prahu
60 ml ruma za kolače
1 čajna žlica naribane limunove korice
40 ml limunovog soka
250 g mljevenih oraha
1 čajna žlica cimeta u prahu
60 g kokosovog brašna
80 g čokolade za kuhanje
3 čajne žlice instant ili turske ( procijeđene ) kave
1 jušna žlica mlijeka
5 žlica pekmeza ili džema od šljiva
500 ml slatkog vrhnja za šlag


Postupak :

Jaja mutite sa šećerom sve dok se šećer ne otopi i dobijete gustu i homogenu smjesu. Brašno prosijte sa praškom za pecivo i kakao. Pleh u kojemu ćete peći biskvit premažite sa maslacem ili uljem, te vrlo malo posipajte sa brašnom. U izrađena jaja dodajte brašno sa kakaom i praškom za pecivo, te lagano umiješajte. Pretresite u namašćeni pleh/tepsiju i pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 C oko 40 tak minuta ili manje.Ukoliko Vam se učini da je biskvit jako gust možete dodati po potrebi mlijeka. Ovisno kakvu vrstu pećnice imate, najbolje ćete znati da li je biskvit pečen ukoliko ga na par mjesta lagano probodete sa drvenom čačkalicom i ako na čačkalici ne ostane biskvitnog tijesta, biskvit je pečen.
Pečeni biskvit pažljivo odvojite i izvadite iz tepsije te ga stavite na rešetku da se ohladi. Pekmez dobro razradite da dobijete "mazljivu" smjesu.
Krumpire očistite i ogulite, te ih stavite kuhati. Procijedite ga i još toplog izmiksajte u kašicu.
U krumpir dodajte cimet, limunovu koricu, štaub šećer, mljevene orahe,limunov sok, rum i maslac narezan na sitnije kocke, dobro izmiješajte, a tada dobivenu smjesu podijelite na tri jedna dijela.
Čokoladu otopite na vrlo laganoj vatri, te dodajte jednu jušnu žlicu mlijeka kako biste bili što sigurniji da čokolada neće zagorjeti ali i da dobijete otopljenu čokoladu koju ćete što lakše kasnije pretresti u krumpir. U prvi dio podijeljenog krumpira dodajte otopljenu čokoladu, u drugi dio kokosovo brašno, a u treći dio otopljenu instant kavu ili tursku kavu, ali nakon što je skuhate procijedite je od "soca".
Biskvit opet prebacite u kalup- "rajf" u kojemu ste pekli biskvit ukoliko ga imate. Uvijek tako radim jer je sigurnije i bolje. Biskvit premažite sa pekmezom od šljiva, a zatim stavite prvi dio kreme od kokosa, na njega kremu sa čokoladom i na kraju kremu sa kavom. Ostavite u hladnjaku najbolje preko noći da odstoji. Slatko vrhnje izmutite u šlag pazeći da ga ne izmutite previše jer ćete u protivnom dobiti maslac od šlag, a opet isto tako niti premalo jer će Vam se nakon stajanja razlijevati i tortu nećete moći lijepo izrezati. Jednostavno tu je potrebna praksa. Premažite sa šlagom, odvojite od kalupa te je izrežite na kriške.






Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)