Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

ponedjeljak, 25. lipnja 2012.

Domaći nougat puding

Njegovo veličanstvo "nougat" u kućnoj izradi.Ukoliko ga budete radili zamolit ću Vas sve da prvo nekoliko puta dobro sve pročitate,počevši od uvoda, pa sve do samog kraja kako biste što bolje shvatili kako ga napraviti. Kako zaista nigdje nema ili ja nisam tražio recept za ovaj puding odlučio sam ga napraviti, pa kud puklo da puklo i naravno da je pri takvoj izradi bilo par grešaka koje i nisu toliko drastične. Naime taj dan kad sam ga radio bio sam u strci i zbrci. Počevši od malo složenijeg ručka koji zahtjeva više vremena da se izdvoji, pa onda i izrada ovog pudinga, tako da sam praktički cijeli dan proveo u kuhinji i mogu samo reći da se svaki sat, minuta i tisućinka vremena isplatila. Nougat sam radio po ovom receptu , koji sam preradio na svoj način, da bih tokom izrade vidio u receptu da ide i gorki kakao kojega nisam imao, pa sam napravio malu improvizaciju i ubacio Nesquick. Potpuno sam zaboravio na svoj mali kućni mlin koji se nalazi u smočnici, pa sam radio s jednim od novijeg kojega sam kupio. To Vam govorim zato jer taj novi mlinac riba i melje lješnjake grublje, tako da se lješnjak dosta osjetio u pudingu i tokom konzumacije imate dojam kao da je u njega dodan gris.Kombinacija jedne od slastičarske kreme i nougat daje ovaj vrlo kaloričan i zasitan puding, tako da svi oni koji su na dijetama i paze da se ne udebljaju neka naveliko i naširoko zaobiđu ovaj recept. Kako sam doktorirao po pitanju izrade svih vrsta slastičarske osnovne kreme radio sam kompletan ovaj recept odokativno, tako da će kompletni normativ ovog pudinga biti izražen u čajnim i jušnima žlicama. Ovaj puding možete zaista koristiti i kombinirati sa svime i svačime, pa tako ova krema može Vam poslužiti kao nadjev za sve vrste torti, kao puding, a isto tako možete ga i smrznuti te dobiti savršeni domaći sladoled od lješnjaka. Kad bih radio maržu ovog pudinga, cijena bi mu bila dosta visoka, a mislim da kompletan normativ ovog pudinga to i opravdava s obzirom kako ne spada pod jeftinije gotove produkte, a i svi sastojci nisu jeftini. Tokom priprema nougata navodi se slatko vrhnje. Koristio sam ono za šlag, a isto tako možete i obično kravlje mlijeko zakuhati, te ga dalje pripremati po uputama koje slijede.


Sastojci za nougat :

250 g lješnjaka ( jezgra, očišćeni )
500 ml slatkog vrhnja
2 jušne žlice gorkog kakaa
1 mahuna vanilije
2 jušne žlice vanilin šećera ( koristio sam ovaj koji kod kuće radim )
200 g mliječne čokolade
75 g maslaca

..............................................

Sastojci za slastičarsku kremu :

7 jaja ( po mogućnosti domaćih )
1 mahuna vanilija
3 jušne žlice gustina
2 jušne žlice oštrog brašna
1,3 l mlijeka
1 čajna žlica vanilin šećera
4 jušne žlice šećera kristala

..............................................

Postupak :


Lješnjake sotirajte na laganoj vatri neprestano miješajući ih i pazeći da ne zagore, pocrne kako ne biste dobili gorki okus. Malo ih ohladite, a zatim rukama lagano trljajte kako biste odstranili ljuske s njih. Ukoliko ostane malo ljusaka po lješnjacima nema nikakvih problema. Sameljite ih što finije i što sitnije.
Slatko vrhnje stavite u malo dublju posudu, dodajte vanilin šećer, srž vanilije i cijelu vaniliju. Ostavite da struji u vrlo malo zakuha i struji i tako sve dok se šećer u potpunosti ne otopi.



U zagrijano vrhnje dodajte fino mljevene lješnjake i kuhajte na laganoj vatri sve dok se dobro ne zgusne. Gotovu smjesu usitnite pomoću blendera kako biste dobili finu i kremastu pastu.



Usitnjenu pastu vratite natrag na laganu vatru, te umiješajte sitno nakidanu ili izrezanu čokoladu, kakao i maslac, te dobro izmiješajte da dobijete homogenu smjesu. Ostavite sa strane da odstoji i da se malo ohladi, a zatim se bacite na pripremu slastičarske kreme.


U malo dublju posudu dodajte mlijeko,mahunu vanilije i vanilin šećer, te stavite na laganu vatru da zakuha.
Kad zakuha mlijeko procijedite, te ga vratite natrag u posudu i još jednom ostavite da prokuha. Mahuna vanilije ovdje ima samo ulogu da oplemeni, obogati okus mlijeka.





Jaja razradite s gustinom, oštrim brašnom, šećerom i 3 dl mlijeka, te tu smjesu ulijte u prokuhano mlijeko i kuhajte sve dok se smjesa dobro zgusne i dok ne dobijete homogenu smjesu. 



Kremu malo ohladite, a zatim po želji dodajte domaći nougat. Sami možete odrediti količinu nougata koju želite. Nougata sam dobio oko litru i nešto sitno. Što se tiče normativa šećera možete ga naknadno tokom miješanja slastičarske kreme i nougata dodati još dodatno, no ja nisam jer ne volim preslatke deserte.
Isto tako možete ga poslužiti uz svježe ili konzervirano voće i šlag.Što se nougata tiče slobodno ga skladištite u sterilizirane staklenke i čuvajte na suhim i tamnima mjestima. Super ide kao zamjena za bilo koji drugi čokoladni krem namaz, ali i na kruhu za doručak uz čašu mlijeka.









Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)