Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

utorak, 5. veljače 2013.

[Četiri godišnja doba]: Salata od tjestenine

Ova salata mi je zbilja zadala malih glavobolja, no ne iz razloga što je problem napraviti je ili da sam bio u nedostatku vremena, već iz razloga što je bilo potrebno napraviti je u dosta velikim količinama ( koje sam naravno radio za sestru i njezinog dečka i koji su oboje ludi za jelima od tjestenine s kojekakvim kombinacijama u kojoj je glavnu ulogu opet imala majoneza ) koje su kasnije zahtijevala veću pripremu nego li bilo koji drugi ručak ili večera. Jedino kod tih salata koje se sastoje od povrća ili mesa ne volim kad majoneza doslovno "propadne", svi je sastojci pojedu, pa se sutradan mora dodatno nadograđivati. Kao idealnu zamjenu umjesto tune koja je čak i ona nekad najjeftinija postala sada najskuplja zamijenio sam s vrlo povoljnom ribom - skušom. Za one s malo dubljim džepom preporučujem lososa, filete tune ...
Nazvao sam je četiri godišnja doba jer zbilja obuhvaća sve moguće i nemoguće boje koje nam godišnja doba donose. Spoj svježe naranče, svježeg korjenastog povrća, maslina, tijesta i pikantnog dresinga i pokojih začina oduševiti će Vas hruskavošću i svježinom ove salate koje je prigodna za sve prilike.



Sastojci :

  • 400 g skuše ( skuhane i očišćene 2 manje ili jedna veća)
  • 2 veće svježe mrkve
  • 200 g crnih maslina
  • 1 srednja glavica crvenog luka
  • 150 g kiselih krastavaca
  • 1 veći svježi krastavac
  • 2 manje svježe naranče ( ili 1 veća )
  • 2 tvrdo skuhana jaja
.......................................................
 
Sastojci potrebni za pikantni dresing :

  • 1 kiselo vrhnje ( 180 ml )
  • 3-4 vrećice majoneze
  • 1/2 jušne žlice ketchupa
  • 3 jušne žlice soja sosa ( ili worchestera )
  • 1 mala čajna žlica svježeg ili sušenog kopra ( nasjeckanog )
  • 100 g parmezana
  • 1 čajna žlica svježeg i šarenog mljevenog papra ( crveni, zeleni i crni )
  • prstohvat mljevene ljute paprike ili chilli-ja
.......................................................

Dodatni sastojci :

  • 500 g tjestenine ( ja sam koristio školjke,nekakvu vrstu makarona i sl. )
  • sitno sjeckane naranče ( za garniranje )
.......................................................

Postupak :

Skuši odstranite glavu i izvadite iznutrice, te je skuhajte na uobičajeni način.
Sve navedno povrće nasjeckajte na vrlo sitne kockice kao što je prikazano na fotografijama. Jaja skuhajte, ohladite ih, te  dodajte sitno sjeckanom povrću i narančama.


Tjesteninu skuhajte na oubičajeni način ili po uputama s vrećice, te pomiješajte sa svim navedenim sjeckanim povrćem, jajima, ribom i narančama.




U međuvremenu napravite dresing - "topping" za salatu. U dublju posudu dodajte majonezu, kiselo vrhnje, soja sos, parmezan, ketchup, kopar i dobro izmiješajte. 


Pred sam kraj dodajte parmezan, svježi šareni mljeveni papar i slatke-ljute mljevene paprike.



Ovaj dresing možete upotrebljavati i kod sendviča, hamburgera, roštilja i sl.


Gotovim dresingom prelijte povrće, ribu i tijesto. 





Poslužite dobro ohlađeno kao prvo hladno predjelo ili kao zakusku.



Bon Appétit


Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)