Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

[Najbolji od najboljih: ] Čokoladna torta s narančom


Odlučio sam se za ovu turbo čokoladnu tortu s kremom od naranče. Recept kao i sam recept nije ništa novo izmišljeno, no sama kompozicija svega uključujući i okus mi se jako svidio, a i većini koji su je imali priliku isprobati.  Po pitanju zahtjevnosti i nije baš toliko teška za izradu koliko je bitna priča oko biskvitnog tijesta i krema za nadijevanje. Dosta je zasitna, ne može se puno pojesti je, ali mislim da će se svim ljubiteljima čokolade svidjeti, pa da napokon skratim priču i da se prebacim na recept. 
 

Sastojci potrebni za biskvitno tijesto :

( koristio sam za cjelokupni normativ dva okrugla  kalupa 30 fi jer se dobije dosta puno biskvitnog tijesta i pekao bi se satima, pa je zato smjesa i prepolovljena ) 

  • 380 g glatkog bijelog brašna
  • 170 g gorkog kakaa ( koristio sam "Kraš" )
  • 1/2 čajne žličice sode bikarbone ( preporučujem da koristite onu iz ljekarne jer u njoj nema aluminija)
  • 1 jušna žlica praška za pecivo ( bio&bio iz Interspara )
  • 1 čajna žličica soli
  • 580 g šećera kristala
  • 180 ml ulja
  • 4 jaja ( manja )
  • 360 ml mlaćenice ( u postupku pročitajte kako je kod kuće možete napraviti )
  • 360 ml vruće vode
  • 2 vrećice vanilin šećera ( kao zamjenu sam koristio domaći aromatizirani vanilin šećer )
  • korica jedne naranče 
  • + sok od naranče i malo mlijeka ( za poškropiti pečene biskvite )

Sastojci potrebni za curd od naranče :


  • 125 ml soka od naranče
  • 1 jušna žlica limunovog soka
  • 2 žumanjka + 1 cijelo jaje
  • 80 g šećera kristala
  • 60 g maslaca
  • + 300 ml slatkog vrhnja za šlag ( koristio sam 'z bregov )
 

 Sastojci potrebni za čokoladnu kremu :


  • 400 g čokolade za kuhanje ( ovdje sam koristio 300 g s 45% udio kakaa i jednu od 52% )
  • 300 ml slatkog vrhnja 
  • 1 jušna žlica Votke
  • korica jedne naranče
  • + 300 ml slatkog vrhnja 
  • + 200 g čokolade za kuhanje i 200 ml slatkog vrhnja ( za gornji ganache i ukrašavanje njime )

 

 
Postupak :

Brašno, kakao, prašak za pecivo i sodu prosijte zajedno, te im dodajte šećer i vanilin šećer i kuhačom ili rukama još jednom dobro izmiješajte da se sastojci povežu. Što se mlaćenice tiče u mlijeko dodajte 4 jušne žlice limunovog soka, malo promiješajte te ostaviti cca 30 minuta sa strane da se mlijeko malo zgruša. U prethodnu smjesu dodajte gotovu mlaćenicu, ulje,  jedno po jedno jaje, te lagano pjenjačom umiješajte i pred sam kraj vruću vodu. Pred kraj ubacite rum i narančinu koricu.
 
Dobivenu smjesu točno podijelite na dva jednaka dijela te ulijte u okrugle kalupe koje ste prethodno premazali s tankim slojem ulja i  posipali kakaom. Pecite ih na 180 C nekakvih 40-50 minuta svaki i ovisno i pećnici kakvu imate. Ukoliko niste sigurni da li je do kraja pečen po sredini lagano drvenom čačkalicom malo probodite i ukoliko na njoj ne ostane sadržaja biskvita, pečen je. 

Kad se ispeku ostavite ih da se dobro ohlade, izvadite iz kalupa i oba prerežite na dva jedna dijela. Ja sam koristio tri komada, a četvrti nisam koristio već ga iskoristio kao dekoraciju na torti, a ostatak sam smrznuo kad budem tokom ljeta radio trifle. 


Za curd od naranče sve sastojke osim maslaca ubacite u dublju posudu, te stavite kuhati na paru, pažljivo miješajući . Kad se zgusne curd je gotov, a na kraju ubacite maslac i ostavite da se ohladi i stegne prekriveno prozirnom folijom i to kad se ohladi, a u međuvremenu malo miješajte dok se ne ohladi kako se ne bi napravila korica.  300 ml slatkog vrhnja istucite , te tome dodajte curd pažljivo miješajući kako ne biste dobili maslac. Ostavite sa strane prije nego li je počnete premazivati po biskvitu.

Za kremu od čokolade u slatko vrhnje dodajte narančinu koricu, a čokoladu izlomite na jednake dijelove. Slatko vrhnje zagrijavajte sve dok se ne počne lagano isparavati, a zatim maknite s vatre, te dodajte čokoladu i ostavite koju minutu, a zatim lagano miješajte sve dok se čokolada u potpunosti ne otopi. Pred kraj ubacite Votku i ostavite sa strane da se ohladi, no pazite da se previše ne stegne. Istucite 300 ml slatkog vrhnja, te pažljivo umiješajte ganache. 

Složite prvi izrezani biskvit te ga namočite s narančinim sokom i mlijekom. Dodajte čokoladnu kremu, biskvit, čokoladnu kremu, kremu od naranče i zadnji treći dio biskvit ( treći u mojem slučaju), ali možete slagati red čokolade, pa red kreme od naranče i to tako 2x.
S obzirom da sam imao viška kreme od naranče, poslužio sam je kao dodatak pečenom cheesecake-u. 

U konačnici to bi izgledalo ovako :



I za sam kraj finalni izgled cjelokupne torte. Iskreno se nadam da ću pronaći vremena i natipkati Vam recept za macaronse koje sam također opet radio, ali za rođendan i ukomponirao kao dekoraciju. Za sva dodatna pitanja i nejasnoća slobodno se javite!


















1 komentar:

  1. Iako je kasno, sretan ti rođendan ;)

    Želim, da uspiješ u ovome, što si si zamislio. Za to je potrebno veliko poguma i izgleda, da ga ti imaš. Bravo.

    A torta je prava krasotica. Njami!!!

    OdgovoriIzbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)