Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

četvrtak, 13. rujna 2018.

[ Ne volim, volim :] Voćne lizalice na štapićima


Ne volim cinizam,nestrpljivost, hladne, lažne, proračunate i materijaliste od ljudi. Ne volim lažne osmijehe, podsmijavanja, snobove, stereotipove i tabu teme. Ne volim kad se ljudi pretvaraju da su netko i nešto, da vrijede više od drugih, ne volim što danas ljudi govore kako cijene i žele čuti istinu no kad je čuju kompletno cijela priča se mijenja i više nikada neće biti onakva kakva je bila u samom početku. Ne volim kad ljudi pate od "visine", kojima je novac i materijalno glavni predmet i zadatak u njihovim životima. Ne volim ljude koji nisu ništa sa svojim rukama,leđima i nogama postignuli u životu, ali će se uvijek naći među prvima koji će Vam dijeliti lekcije i prodavati životnu filozofiju. Ne volim ljude koji stalno kukaju i prigovaraju na određene životne aspekte,ne znajući koje trentačno bogatstvo imaju kao što su zdravlje, voljene osobe, malene sitnice koje bi trebale svako živo biće činiti sretnima i zadovoljnima. Ne volim stav i pogled na život kod ljudi jer smatram da ga previše kompliciraju. Ne volim ljude koji kasne ili jednostavno rijetko kada znaju nazvati, pitati te kako si, družiti se s tobom, otići na kavu, sladoled, prošetati se i uživati u životu ... Takvi ljudi te ne cijene i takve ljude ne trebaš u svojem životu. Ne volim kod ljudi koji nikada nemaju vremena za sebe, a kamo li za bilo koga drugog i to samo iz kojekakvih prostih i glupih razloga jer nemaju uređen životni stil i ne znaju se organizirati. Ne volim kod ljudi koji bi preko noći okrenuli milijune na tuđoj grbači, osobe koje same sebe smatraju kompetenim za bilo koju vrstu posla, ne volim kod ljudi koji svoj posao ne obavljaju svjesno, odgovorno, disciplinirano i na vrijeme. Ne volim hranu bez duše, jer hrana moram sama za sebe govoriti, ne volim gastro scenu grada Osijeka jer smatram da treba bolje, više... Ne volim kod ljudi koji ne žele čuti golu istinu jer ćete u protivnom ispasti budala, negativan lik iz bajke, jer izgleda da je uvijek bolje svima šutjeti i nagomilavati tolika sranja u sebi samima....

A što volim... ?


Volim tople, dobronaklone, vedre, borbene, osobe sa stavom. Volim ljude koji će biti uz mene, koji su spremni pomoći i to bezuvratno, koji će me slušati dok komuniciramo (neće me kao fol slušati i gledati kroz mene i samo klimati glavom). Volim sunce, toplo vrijeme, jutarnji ritual ispijanja kave i strateško organiziranje poslova tokom dana. Volim se družiti, šetati, gledati serije i filmove... Volim kad su ljudi naspavani, odmorni, zrače toplinom. Volim kreativne ljude i ljude od kojih mogu naučiti nekakve nove stvari, graditi samoga sebe kao osobu. Volim raditi na sebi, pomagati drugima i biti uz njih kada im je to potrebno, jer me to ispunjava i čini me sretnim i zadovoljnim. Volim svoju obitelj jer znam da je to najveće blago na ovom svijetu - biti uz osobe koje te vole, podupiru, uvijek su uz tebe....volim... Volim pisati ovaj blog jer je to moj dnevnik - što privatno, što gastronomski popraćeno - to me ispunjava, a vjerujem i druge koji ga čitaju jer je edukativnog karaktera,nekada su tu i tužne,ružne priče, a nekada i one lijepe, pozitivne . Baš onako kako se osjećam, tako i pišem, bez ikakvog idealiziranja i pretvaranja u idealistične da ne kažem savršene priče, jer na kraju krajeva i ja sam čovjek od krvi i mesa, koji griješi, ima svoje mane, propuste itd. Volim svoj ekološki gradski  vrt u kojemu uzgajam razno začinsko bilje, povrće i voće koje mi je nadohvat ruke i za koje mogu reći da znam što jedem i siguran sam da nije tretirano razno raznim pesticidima i drugim otrovima i to me čini sretnim. Volim kuhati, a još više izrađivati slastice jer kuhanje je moja strast i relaksacija,a slastice su izazov i gušt. Volim domaću hranu, hranu koja se kuha duže vrijeme i od koje Vam cijeli stan/kuća se osjeti jer to me vraća u djetinjstvo kad je majka kuhala, naročito nedjelje koja je bila poznata po domaćim juhama i  kolačima....

Što se ovih lizalica tiče one su super jednostavne za izradu.Nisu pravi sladoled, niti imaju okus po sladoledu,već samo glume da su sladoledi na štapićima. Ja ih obožavam jer su savršeno osvježenje u ljetnim mjesecima. 😄😄 Vaš posao je samo da odaberete Vama najdražu ljetnu voćku ili voće koje u sezoni, da imate malo bolji i kvalitetniji blender , te malo strpljenja. Ovo je verzija s kiwijem i ananasom u kojemu nema nikakvih dodatnih šećera, niti umjetnih boja. Pravi iskonski okus voća kakvo i treba da bude.Danas se svugdje mogu pronaći razno razni kalupi za sladoled, a ja Vam preporučujem da si kupite silikonske ukoliko ste u mogućnosti, jer su bolji, lakše se sadržaj vadi van što je meni osobno najbitniji faktor kad gledam na estetiku. Kao klinci uvijek smo kupovali one tzv. "vodene sladolede" (ne znam kako ste ih Vi zvali ), ima ih još i danas na nekim mjestima za kupiti, no ne ulijevaju mi povjerenje jer sada su puni šećera i umjetnih boja. Vremena su se promijenila - ja bih čak rekao da su još gora nego li što su bila, a za mene je jako bitno da znam što jedem/konzumiram i unosim u svoj organizam, a oni koji ne znaju trebaju se educirati i početi malo razmišljati o sebi i manje kukati kako nemaju vremena. Na OVOM linku imate još jednu verziju sličnih lizalica i to u kombinaciji s lubenicom i sirupom od agruma i svježe mente. Kad sam spomenuo kako bi bilo dobro da imate kvalitetniji, bolji i jači blender - to Vam govorim iz razloga što u ovome receptu koristimo i koštice(u ovom slučaju od kiwija ), što dakako uključuje i drugo koštinjućavo voće. Poanta cijele priče je ta da pripazite da ne miksate previše takvu vrstu voća jer ćete blendanjem i gnječem postići gorčinu iz takve vrste voća, pa će Vam ovakve lizalice, smoothie, fruity,milkshake i sl. biti gorkog okusa. Ista stvar je i ta da može doći do pregrijavanja noževa pa ukoliko radite nekakav namaz pripazite na njegovu konzinstenciju da ne dobijete pastu jer će noževi se zagrijavati i uništiti okus tog umaka,dipa i sl.Gledajte da kupite jedan  koji ima malo veću zapremninu od 1L, da ima snažniji motor (woltaža) ovisno o potrebama za koje ete ga upotrebljavati. Nemojte gledati da ima i da je svjetski najbolji  jer uglavnom takvi blenderi se vrlo brzo pokvare i potrebno im je duže vrijeme da biste postignuli konzinstenciju onu koja Vam je potrebna.Koji samostojeći blender Vi koristite, koliko ste zadovoljni s njim/njima, te koje biste preporučili, a koje ne? 


Sastojci potrebni za lizalice ( silikonski kalup 6x):

  • 1/2 zrelog ananasa
  • 3-4 komada očišćenog kiwi-ja
 

 

Postupak:

Voće očistite i ogulite, a zatim ih dodajte u blender izmiksajte sve dok ne dobijete gustu kašicu. 



   

Prebacite u silikonske modle za sladoled. Ostavite kojih sat,dva u dubokom zamrzivaču da se smjesa počne lagano kristalizirati, a zatim u sredinu kalupa ubacite drvene štapiće. Vratite natrag  u duboki zamrzivač te ostavite nekoliko sati da se dobro stegne (smrzne)ili ostavite preko noći da odstoji. 






Po želji i ovisno kakvo je voće (slađe ili manje slađe ) možete u ove lizalice neposredno prije miksanja ubaciti zaslađivač koji najčešće i uglavnom koristite. 








Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)