Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

nedjelja, 19. kolovoza 2012.

Chutney rajčica

Što da Vam kažem o ovom chutney-u osim da ga već mjesecima najavljujem, no nikako da ispišem recept kako sam ga radio. Chutney je orijentalna delikatesa prepuna pikantnih začina, voća i povrća, podrijetlom iz Indije gdje su ga Englezi donijeli u Europu. Ima puno značenja i predstavljanja što bi on mogao biti, pa je tako chutney bilo da je rađen od povrća ili voća ujedno i salata, vrsta šalše, umaka, pa čak i džema. Pronašao sam ga prije godinu i pol preko različitih portala i web stranica, tražio odgovarajući i na kraju sam napravio ovaj po svojem ukusu. Prošli tjedan sam potrošio posljednju zalihu od prošle godine kad sam ga radio. Već sam naveo da sam ga upotrijebio i za ove grisine kad sam ih radio ( klik za recept ), jednostavno grisine sam umakao u ovaj chutney. Možete ga kombinirati sa svim vrstama pečenog ili kuhanog mesa,uz bilo kakve druge vrste priloga tipa riže, krumpira, tjestenine i sl. Ovaj sam radio kao zimnicu te smo ga konzumirali i tokom zime kad smo se zaželjeli rajčice, ali i da nas malo ugrije tokom hladnih dana s obzirom kako je pikantan i začinjen. Možete ga raditi također od svih vrsta voća tipa dunja, šljiva, višanja, od zelenih rajčica i sl. Ukoliko ga odlučite raditi kao zimnicu nakon što ste ga napravili ostavite ga u smočnicama da odstoji nekoliko tjedana kako bi se sve arome u njemu što bolje povezale i kako bi postao kompaktan.
Uskoro slijedi i posljednji recept s zadnjom dozom teglice chutney-a koji sam upotrijebio u jednom jelu.




Sastojci: 

2 kg svježih rajčica ( blanširanih i oljuštenih - ukoliko nemate svježe rajčice možete koristiti i pelate  rajčice)
1 manji komad svježeg đumbira
4-5 srednjih glavica crvenog luka
6-7 režnjeva češnja češnjaka
1 l pasirane rajčice
1 čajna žlica kima ( kumina )
20-tak zrna crnog papra
1/2 čajne žlice mljevene ljute paprike ( chilli-ja)
soli i šećera kristala po ukusu

( ukoliko želite i volite ljuće, možete dodati i svježih chilli papričica )

.........................................................................

Postupak :

Blanširane i oguljene rajčice narežite na malo deblji žlijen, te ih ostavite sa strane pazeći da Vam što više ostane soka od rajčice. Na malo ulja lagano zagrijavajte kim. Crveni luk očistite, te ga također narežite na vrlo tanke rezance, te dodajte zagrijanom kimu i pirjajte sve skupa dok se luk ne karamelizira. Nakon toga dodajte izrezanu rajčicu, pasiranu, protisnuti češnjak, crni papar u zrnu, te ostavite da se sve lagano krčka na tihoj vatri. Pred sam kraj doradite okus sa solju i šećerom, te ostavite još jednom da dobro prokuha. Chutney se treba dobro reducirati i izgledati kao na fotografijama. Kao i kod svake pripreme zimnice, pripremite sterilizirane staklenke s odgovarajućim poklopcima. Vrući chutney sipajte direktno u sterilizirane staklenke. Okrenite ih naopačke kako bi se chutney pasterizirao, te ih tako ostavite da se u potpunosti ohlade, a zatim ih spremite na suha i tamna mjesta.


Bon Appétit





I za sam kraj najava za jela koja sam kombinirao s ovim chutney-em or rajčice : 




Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)