Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

četvrtak, 23. listopada 2014.

[Nesretni tart :] Tart od čokolade





Zajedničko svim tart-ovima je da su slatki. Quiche-evi su uvijek slani. Prhko tijesto po samom sebi nemojte "previše" gnjaviti i ne zaboravite da ga treba peći ohlađenog. U tome će Vam najbolje pomoći samostojeći blenderi, jer ukoliko radite tijesto s rukama postoji mogućnost da se masnoća u tijestu rastopi i da dobijete nabijeno, i tvrdo tijesto. Ukoliko nemate s čime umijesiti tijesto i jedino što Vam preostaje su Vaše ruke, tada se pobrinite da tijesto što brže umijesite i spremite ga u hladnjak. Nakon odmora i kad se gluten opusti, tijesto razvaljajte na željenu debljinu i veličinu opet ga odložite u hladnjak na najmanje pola sata kako bi se masnoća stegnula. Tijesto obavezno prije pečenje viljuškom izbockajte na nekoliko mjesta kako biste spriječili da se tokom pečenja ne napiri i tijesto ne popuca.Prije pečenja na vrh stavite masni papir za pečenje, a na njega stavite sirove mahunarke koje će dodatno spriječiti da se tijesto ne digne tijekom pečenja. Ovo je tart za istinske zaljubljenike u čokoladu, a oni koji vole čokoladu dodatno oplemeniti s kiselim notama - ubacite pred posluživanje malo svježeg koštunjićavog voća. Spoj prhkog čokoladnog tijesta u kombinaciji s pečenom kremom od čokolade...mljac! 😎😍

Što se tiče ove čokoladne pite ona zbilja, zbilja, ali najozbiljnije nije imala sreće, što Vam može potvrditi i moja prijateljica Željka s kojom sam fotografirao tu čokoladnu pitu za isti taj časopis "Poduzetnik". Prvi puta kad smo je radili imali smo većih problema oko fotografiranja. Dok se pita taj dan pekla i ohladila pao je mrak i naravno nismo uspjeli fotografirati po danu, a fotografije s blicom ne volim i točka. Čak niti ono najjače retuširanje fotografija ne bi uspjelo. Drugi dan sam opet radio istu tu pitu koju sam koregirao. Barem što se sastojka tiče. Smanjio sam normativ šećera u usporedbi s originalim receptom, jer nam je čokoladna krema bila preslatka, što su svi potvrdili koji su je imali prilike za isprobati. I druga stvar, a to su tostirani lješnjaci koje sam ubacio u čokoladnu kremu. I u tom trenutku kad se pita ohladila, odlučio sam je fotografirati. Stavio sam je na jedan manji krov od "šupa" kako mi to zovemo i u trenutku dok sam išao po stolicu, pita je pala s tog krova na pad i naravno..... Raspala se i pala na gornji dio. U tom trenutku sam bio jako bijesan, ali sam ubrzo shvatio kako tu sad ništa više ne mogu promijeniti i da ne isplati mi se mučiti. Prevrnuo sam je i pokušavao izvući jedan trokutić kako bih imao što za fotografirati. Tako da jednostavno nešto se nije dala fotografirati, no riješili smo sve bez problema. 




Sastojci potrebni za prhko tijesto :


  • 125 g maslaca
  • 100 g šećera u prahu
  • 250 g glatkog brašna
  • 2 žumanjka
  • 3 jušne žlice hladnog mlijeka
  • 2 jušne žlice gorkog kakaa
  • malo soli



Sastojci potrebni za čokoladnu kremu:

  • 140 g maslaca
  • 150 g tamne čokolade ( min 70 % kakaa )
  • 8 jušnih žlica gorkog kakaa
  • 4 jaja
  • 150 g šećera kristala
  • 3 jušne žlice kiselog vrhnja
  • prstohvat soli
  •  + 80 g lješnjaka ( prethodno tostiranih i nasjeckanih )
  • po želji svježeg voća ( borovnice kao ja ) ili džema od višanja ( po meni savršena kombinacija slatko-kiselog )





Postupak:


U dubljoj posudi pomiješajte sve suhe sastojke, te ih prosijte kroz gustu cjediljku. Dodajte preostale sastojke te umijesite tijesto sve dok ne dobijete homogenu smjesu. Obložite prozirnom folijom, te ostavite u hladnjaku na nekakvih pola sata.



Za kremu na pari otapajte čokoladu,maslac, kakao i malo soli. Jaja izmiješajte sa šećerom, te tome dodajte kiselo vrhnje. Pred kraj u smjesu koju ste topili na pari dodajte mješavinu jaja, šećera i kiselog vrhnja te dobro izmiješajte. 




Prhko tijesto još jednom brzo premijesite, te ga prebacite u određeni i predviđeni kalup. Vratite u hladnjak na nekakvih još pola sata. Tijesto prebacite u pećnicu te ga pecite na 180C nekakvih 20-tak minuta, izvadite van i malo ohladite.




Smanjite temperaturu pećnice na 150C, te na ohlađeno prhko tijesto dodajte čokoladnu mješavinu koju kasnije možete posipati s koštunjićavim voćem, te tako pecite oko 40-tak minuta. 



Pitu možete poslužiti mlaku ili hladnu uz raznorazne dodatke kao što su džemovi, voće...













Nema komentara:

Objavi komentar

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)