Adbox

Mmmmm....nešto fino miriše...

Mmmmm....nešto fino miriše...
Pretražite nešto po svojem guštu

subota, 6. lipnja 2015.

[Mekane kao duša 2. : ] Kiflice s nadjevom od karameliziranog luka

 
Kiflice, kiflice, kiflice, kiflice... Još ako imate i odličan recept za iste, onda ste doslovno na konju! Za svoj rođendan sam ih zadnji puta radio i mogu reći da su se gosti doslovno potukli oko njih, a i nisam radio od veće količine brašna. Ova verzija kiflica je malo drugačija u samoj pripremi i dizanju kvascu, a ujedno i jeftinija varijanta s obzirom kako na blogu imam recept za još jedne kiflice samo u njih ide malo više maslaca i jogurta, no okus ne zaostaju jako puno od ovih. 

Uvijek kad nešto objavljujem s dizanim tijestom vratim se u prošlost i sjetim se svojih početničkih koje su jedino po izgledu izgledale kao kiflice, bile su one mekane netom nakon pečenja, a koji sat poslije stvrdnule su se kao kamen. Godinama sam radio kiflice napamet bez ikakve recepture na što bi moj otac uvijek frćkao nosom jer je znao da opet to neće biti to i kao što je moja majka nekada radila. A danas jedva čeka, ma dovoljno mu je samo da spomenem kiflice, jedva dočeka da ih napravim. Već dosta dugo godina znam i pametniji sam i nema više ničega da se napamet radi jer i dizano tijesto "ulazi" pod slastičarstvo i pekarstvo i zbilja se treba držati točnih omjera i normativa,a  rezultate ćete vidjeti kad ih budete kušali. Nakon ovih mislim da više nećete puno po internetu i novinama tražiti recepte za iste jer kad budete ove isprobali, pa čak i s nadjevom koji sam upotrijebio doslovno će Vas oboriti s nogu. 

Kad je nadjev u pitanju i ovog puta sam pokušao ubaciti nešto drugačije i inovativnije jer iskreno muka mi je više od dizanog tijesta koja su punjena s šunkom i sirom trapistom, baš kao i kod punjenih mesa i sl. Upotrijebio sam polusušenu kobasicu, karamelizirani crveni luk, sir trapist i sitnije komadiće maslaca. Oborio me s nogu, a ukoliko volite slatkasto-slane kombinacije vjerojatno će Vam se svidjeti i ovaj nadjev. 


Sastojci potrebni za dizano tijesto :

  • 800 g glatkog bijelog brašna
  • 1 kg oštrog brašna
  • 2 kocke svježeg kvasca ( 2 x 40 g )
  • 500 ml mlake-tople vode
  • 500 ml mlijeka
  • 200 ml ulja ( možete bilo koje upotrijebiti, pa čak i kombinirati dva tipa suncokretovog i maslinovog)
  • 4 jušne žlice šećera kristala
  • 150 g maslaca ( za punjenje kiflica - možete i ne morate )

Dodatni sastojci + nadjevi :

  • sjemenke lana, krupna morska sol, origano, sezam, 
  • 3-4 žumanjka + malo mlijeka ( za premazivanje kiflica )
  • polusušena kobasica, sir trapist i karamelizirani crveni luk 


Postupak :


Odvojite dvije jušne žlice glatkog brašna. U mlijeko dvije jušne žlice šećera, te jako lagano i oprezno zagrijavajte na vatri ili u mikrovalnoj. Izvadite van te dodajte brašno i dobro izmiješajte, a pred kraj ubacite svježi kvasac iskidan na sitnije komade, te ostavite sa strane da uskvasne - proradi.
U najdublju plastičnu zdjelu koju imate ubacite dvije vrste brašna koja ste prethodno prosijali. Dodajte ostatak šećera ( druge dvije jušne žlice ) i sol. Rukama dobro izmiješajte, te podijelite na dva jedna dijela kako je prikazano na fotografijama. U jednu polovicu brašna dodajte uzdignuti kvasac, ulje, vodu te kuhačom dobro izmiješajte i ostavite sa strane i kako je na fotografijama prikazano nekakvih 30-tak minuta da se uzdigne.







Kad se uzdignulo postepeno dodavajte brašno sve dok ne dobijete homogenu smjesu.


Umiješano tijesto prebacite iz posude na radnu površinu, te ga dobro izmijesite. 


Od dobivenog tijesta oblikujte manje bule, ovisno koju veličinu kiflica želite, posipajte ih brašnom, te ostavite sa strane da se dižu, dok u međuvremenu već možete početi razvijati krugove i rezati ih u trokute i nadijevati. 


Na svaku kiflicu ( trokutić ) poslažite sitno sjeckane polusušene kobasice, karameliziranog luka, sira trapista i vrlo malene kockice nasjeckanog maslaca. Zarolajte ih, poslažite na masni papir za pečenje te posipajte po želji kao ja i ili kako sam naveo u dodatnim sastojcima. S žumanjkom i mlijekom ih premažite neposredno pred pečenje kako tijesto ne bi upilo tekućinu i kako bi bile što ljepše boje.


Pecite ih na 200 C, cca 20 - 30 minuta, ovisno o vrsti pećnice kakvu imate. 







P.S. Odlične su i sutradan, a to mislim na njihovu mekoću iako i dalje volim podgrijati ih zbog sira kako bi se rastopio. Druge i još jednu verziju kiflica možete vidjeti na ovom LINK


I iste te kiflice samo s drugačijim posipom. :) To bi bilo to ljudi dragi! Do sljedećeg recepta. :)






4 komentara:

  1. Kod mene kiflice također planu u trenu, to su prave male napasti :) Ove tvoje odlično izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nisam toliko ni za chipsom lud, koliko sam za kiflicama! :D Zato fino kad otvorim svoj ugostiteljski objekat svakako ih planiram uvrstiti u ponudu i mislim da će biti velika navala i da budu u nešto malo većem izdanju.
      Hvala ti.

      Izbriši
  2. Obožavam ovakve kiflce.kako si sve lepo objaasnio nema razlga da ne uspe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto Dzoli! ;) Ovo je ipak malo drugačija izrada,ali vjerujem i kad bi se tijesto prilikom dodavanja kvasca na uobičajeni način iliti kako ja kažem "u đuture" vjerujem da bi isto ispale takve, no tako je barem bilo zapisano u jednoj bilježnici s receptima moje majke.

      Izbriši

Ukoliko ste isprobali jedan od mojih recepata ili tehnika i svidjelo Vam se (ili čak i ako niste), javite mi. Također, slobodno podijelite svoje recepte, postove ili fotografije, ali svakako pripazite na moj blog i navedite njegov izvor. Napraviti ću isto za Vas. To je samo dobra "karma dijeljenja hrane".

A ako vam se "sviđa" moja Facebook stranica , dobit ćete vezu za svaki novi blog post, kao i na neki drugi sadržaj koji ponekad postavljam, a ne ovdje. Ali najbolji način da ostanete povezani je da jednostavno pratite moj blog tako da ćete dobiti e-poruku svaki put kada bude novi post.

Zabavite se u kuhinji, jer to je najbitnije! :)




If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

© All rights reserved to Moderna kuhinja 2012.-2021. . Pokreće Blogger.

Javite se

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Moderna kuhinja - na moj način
Very Good Recipes
My recipes are on
Very Good Recipes

Ukupno prikaza stranice

Autorska prava - ne kradi da ti ne bi prisjelo!

Copyright ©Moderna kuhinja-na moj način (Igor Hranić).

 Svi tekstovi i fotografije objavljeni na ovoj stranici su vlasništvo autora. Zabranjeno je bez suglasnosti autora preuzimati tekstove i fotografije. 
Za sve tekstove i fotografije koje biste voljeli preuzeti, molim Vas da me kontaktirate na: modernakuhinjanamojnacin@gmail.com
Creative Commons licenca

Oni koji me redovite prate ;)